Er is momenteel veel te doen over Instagram (Facebook overname $1.000.000.000, Apple boycot, ..)
Is het zo bijzonder? Hype ?
Ik zie maar 2 berichten over Instagram in een zoekopdracht in dit forum.
- Galloper
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Instagram
Ik heb het op m'n gsm.
Snapshotje maken -> standaard filtertje er over (of niet) -> uploaden -> Klaar
Niet spannend.
Snapshotje maken -> standaard filtertje er over (of niet) -> uploaden -> Klaar
Niet spannend.
- gijs sandberg
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
Beste Frem,
Dat is begrijpelijk, als ik de berichten goed gehoord heb gaat het om software om telefoon-foto's te bewerken, heeft dus niets met Nikon van doen...
Groetne, GIjs
Dat is begrijpelijk, als ik de berichten goed gehoord heb gaat het om software om telefoon-foto's te bewerken, heeft dus niets met Nikon van doen...
Groetne, GIjs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- Galloper
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
Daar wordt het wel voor gebruikt. Maar je kan ook foto's gemaakt met een Nikon op je telefoon zetten, deze bewerken met instagram en dan uploaden naar je instagram/facebook/flickr account.gijs sandberg schreef:Beste Frem,
Groetne, GIjs
In plaats van je laptop/pc/apple gebruik je dan je gsm.

Untitled by LdeD, on Flickr
Bewerkt op m'n gsm met instagram als voorbeeld.
-
fremitus
Ah. Ik begrijp het. Tja, ik bel alleen met mijn gsm. Soms een sms'je. Meer kan dat ding ook niet.gijs sandberg schreef:Beste Frem,
Groetne, GIjs
Gaat aan mij voorbij.
Groet, Fred
Nou ... Wifi ... Met een kleine firmware update kun je met je Nikon via Skype ook bellen ...fremitus schreef:Ah. Ik begrijp het. Tja, ik bel alleen met mijn gsm. Soms een sms'je. Meer kan dat ding ook niet.![]()
Gaat aan mij voorbij.
Groet, Fred
Willem.