Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Vorige week naar het Hallerbos ten zuiden van Brussel geweest waar de bos hyacinten in bloei aan het komen zijn.
Helaas had het de dag ervoor gehageld zodat vele kelkjes er een beetje verfrommeld bij hingen.
Toch een paar foto's kunnen maken.
Groeten, Gino
1:
2:
3:
4:
5:
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
Heel fraai contrast tussen de donkere bomen en de fel gekleurde bloemen. Erg mooi!
Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon... Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...
Prachtig daar Gino - voor mij de laatste uit de serie, heel mooie lichtval.
Groeten - Arend / flickr "Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
Bedankt voor de reacties mensen.
Leuk ook om op te merken dat foto 4 & 5 door de meeste als favoriet aangestipt worden.
Dat zijn ze bij mijzelf namelijk ook.
@René, je hebt gelijk, die had ik er beter niet tussen gezet.
Op zich wel een leuke foto denk ik maar past er minder goed bij inderdaad.
Groeten, Gino
Even een vraagje trouwens over exif.
Ik klikte net eens op één van de foto's en kwam toen tot de ontdekking dat er geen exif te zien is in de foto.
Bij nadere controle blijkt dat bij alle 5 de foto's zo te zijn.
De exif zit er echter wel in als ik dezelfde foto's op Flickr bekijk.
Moet ik iets aan of uitzetten hier op het forum of bij Flickr zodat de exif hier op het forum zichtbaar is???
Groeten, Gino
Met dank aan Roelof ben ik eruit wat ik verkeerd deed.
Uitleg staat hier voor wie hier eventueel ook mee worsteld. http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 23&t=39527" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet Gino