Ik ben vorige week naar Doel getrokken om mijn eerste geplande shot met een model te doen. Er is vast van alles aan op te merken, dus laat maar horen.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

groetjes Bram Huijzen

Ik heb wel een paar foto's waarop ze lacht. Maar ik vind zelf idd ook wel dat ze vaak serieus kijkt.Genster schreef:Mooie locatie voor dit soort foto's Bram, maar van mij had Marieke ook wel een keer moge glimlachen![]()
Leuke serie!

Helemaal niets mis mee IMO, maar het viel me gewoon opBremzie schreef:...Maar ik vind zelf idd ook wel dat ze vaak serieus kijkt.

Genster schreef:Helemaal niets mis mee IMO, maar het viel me gewoon opBremzie schreef:...Maar ik vind zelf idd ook wel dat ze vaak serieus kijkt.
Nee nee, ze vond het echt leukD. Haaksma schreef:Genster schreef:Helemaal niets mis mee IMO, maar het viel me gewoon opBremzie schreef:...Maar ik vind zelf idd ook wel dat ze vaak serieus kijkt.![]()
Dat ben je niet de enige.
"OK OK , ik ga daar wel staan. Dat gedoe met die .... kamera van hem. En zijn we nu klaar? "
Dat maakte ik ervan.

Hier heb je zeker een punt John!John Hoenen schreef:Ik vind de houding en gezichtsuitdrukking helemaal niet verkeerd.
Een sober en bijna verlaten Doel.
Daarbij een vrouw met een serieuze/mysterieuze blik, ik vind het een prima combinatie.![]()
...
Gr. John.