Enkele impressies uit Parijs
-
OnlineReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Enkele impressies uit Parijs
Ik ben al achter de oorzaak, in Nikon Transfer staat default (C). Na de recent nieuwe installatie dit blijkbaar over het hoofd gezien. Nogmaals dank.
Spul waarmee je foto's maakt...
Mooie serie René, ben gek op Parijs foto's. Leuk die Notre Dame foto achter het beeld. Heb toentertijd net zoiets gemaakt alleen een iets andere hoek (als ie weg moet geef je het maar aan):

-
OnlineReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Geen probleem hoor... ik had hem juist donker gehouden om het mysterieus te houden, die van jou werkt ook prima. Heb ook nog een versie die wat meer belicht is, die zit tussen onze twee versies in.
Spul waarmee je foto's maakt...
Okee, dan sluip ik even weg bij de groep om daar een kijkje te nemen!ReneG schreef: Dank je. Met die tocht heb je de belangrijkste dingen wel gehad, alleen Pere Lachaise ontbreekt. Als je bij Centre Pompidou komt (daar is foto 1 ook gemaakt), let dan even op het plein erlangs (rechts van het gebouw als je voor de hoofdingang staat); Daar staat een grote fontein met een paar hele mooie kunstwerken en een gigantische muurschildering. Die foto zal ik binnenkort nog wel even plaatsen.