Rode eekhoorn
- reneo57
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Rode eekhoorn
Ik mag dit wel zien,mooie foto's.
M.v.g René
https://www.flickr.com/photos/reneo57/
https://www.flickr.com/photos/reneo57/
Nee Guy is niet Edwin Kats maar gewoon Guy.....Arthur Mol schreef:GUY = Edwin Kats?
- Arthur Mol
- Forumlid
- Contacteer:
Oh?
Ik wil niet vervelend of betweterig doen en ik zal wel iets over het hoofd zien, maar hoe verklaar je dit dan bij de door jou geplaatste foto's? Want volgens mij zitten die gegevens in de camera..

Ik wil niet vervelend of betweterig doen en ik zal wel iets over het hoofd zien, maar hoe verklaar je dit dan bij de door jou geplaatste foto's? Want volgens mij zitten die gegevens in de camera..

Pana FZ1000, Oly E-M5 II, 12-40, 40-150R, 75-300.
- Arthur Mol
- Forumlid
- Contacteer:
Jouw vraag omtrent het hutje was de aanleiding van mijn vraag.
Pana FZ1000, Oly E-M5 II, 12-40, 40-150R, 75-300.
Ja als je zijn camera gebruikt....Arthur Mol schreef:Oh?

En ja heb in zijn hutje gezeten... maar ben ik dan gelijk hem ook al gebruik ik zijn camera????
- Arthur Mol
- Forumlid
- Contacteer:
vulture schreef:dus je hebt de foto's ook op zijn pc geïmporteerd en ontwikkeld?
Waar gaat het hier nu om de foto's of over wie zijn camera ik gebruikt heb??????
En nee kan dat best op me eigen computer doen hoor...

Ja dat kan natuurlijk... maar dan verwijs ik ze wel door naar hem, kunnen ze het zelf vragen..vulture schreef:nee maar het is wel een beetje lullig als in de exif gegevens je eigen naam niet staat! Men zou zo het idee kunnen krijgen dat jede foto's "gepikt" hebt!
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Wat een ge-emmer weer, dat jullie allemaal tijd hebben om je daar mee bezig te houden zeg.
Als Guy zegt dat hij de foto's gemaakt heeft dan is dat zo, hij loopt hier al lang genoeg mee en heeft zichzelf al vaak genoeg bewezen.
En Guy is intelligent genoeg om te weten dat "de kluit besodemieteren" hier toch geen lang leven beschoren zou zijn omdat hier altijd alles tot in den treure uitgepluisd wordt tot en met de laatste pixel dat je toch wel snel door de mand zou vallen mocht je het wel willen doen.
Geniet nou toch eens gewoon van mooie foto's als die geplaatst worden i.p.v. nodeloze energie te verspillen aan onbenulligheden zoals met wiens kamera de foto's gemaakt zijn.
Groet Gino
Als Guy zegt dat hij de foto's gemaakt heeft dan is dat zo, hij loopt hier al lang genoeg mee en heeft zichzelf al vaak genoeg bewezen.
En Guy is intelligent genoeg om te weten dat "de kluit besodemieteren" hier toch geen lang leven beschoren zou zijn omdat hier altijd alles tot in den treure uitgepluisd wordt tot en met de laatste pixel dat je toch wel snel door de mand zou vallen mocht je het wel willen doen.
Geniet nou toch eens gewoon van mooie foto's als die geplaatst worden i.p.v. nodeloze energie te verspillen aan onbenulligheden zoals met wiens kamera de foto's gemaakt zijn.
Groet Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
- weimaraner
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik heb dat in ieder geval gedaan - hele mooie serie!Geniet nou toch eens gewoon van mooie foto's als die geplaatst worden