5 mei wageningen

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Gesloten
dirk-jan boon

5 mei wageningen

Bericht door dirk-jan boon » za apr 28 2012 10:40 am

Op 5 mei is er weer veel te doen in Wageningen. Het wordt weer lekker druk plm 100.000. mensen zullen het kleine stadje gaan bevolken die dag.

Op internet is er veel te vinden over het programma en de toegang tot de stad.
Op deze dag mag je geen alcohol op zak hebben en geen glas flessen en blik. Pet fles mag wel .
De gemeente raad iedereen aan zo veel mogelijk met het openbaar vervoer te komen, de gehel binnenstad wordt autovrij gemaakt en er kan dus alleen buiten het centrum geparkeerd worden. in de kleine straatjes is het dus al snel vol.

op het terrein bij de dreijen is weer erg veel te doen , uiteraard ook weer een defilé (dat hoort er toch bij)

Komt allen naar wageningen..

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: 5 mei wageningen

Bericht door George Fennes » za apr 28 2012 3:54 pm

Bedankt voor je uitnodiging maar meer dan 100.000 mensen is mij toch wel iets te veel.
Nee dan zoek ik de rustige natuur wel op :lol:

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

Germay
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Germay » za apr 28 2012 4:09 pm

+1.
Wat ik eerst NIKON probeer ik nu te verbeteren.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.

Tien
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: **

Bericht door Tien » za apr 28 2012 6:30 pm

vorig jaar geweest (en zelfs op verzoek foto's gemaakt van DJ's). Erg leuk festival. Vermijd het dance-plein na 20.00h - verder alleen maar lof.
D90 | Nikon 18-70mm f/3.5-4.5 AF-S DX | Nikkor 70-300 VR | Nikkor AF-D 50/1.4 | Nikkor AF-S DX 35/1,8G

Jumpjiving
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jumpjiving » za apr 28 2012 7:24 pm

ik zal er zeker weer zijn. mooie gelegenheid podiumoptredens vast te leggen , vooral op het Salvatorplein. internationale band. S,avonds mooie gelegenheid voor weinig licht oefeningen. Voor defilé wel op tijd een goede plek zoeken. Bij het Torckpark ook overdag diverse optredens die leuk onderwerp zijn. En daar is het wat rustiger en gemoedelijk.

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » zo apr 29 2012 10:03 am

vorig jaar kon ik er helaas niet bij zijn omdat ik een auto moest kopen voor werk. Dit jaar ga ik weer gezellig met een vriend o.a naar de dreijen en het defilé

Het zal wel weer lekker druk worden.

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”