Vuurwerk
- smitsfotografie
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
niet te lange sluitertijden, want dan worden alle vuurwerkuitbarstingen allemaal strepen, Ik zou eerder een hogere ISO waarde kiezen en misschien een iets groter diafragma, zodat je met relatief kortere sluitertijden ook wat omgevingslicht meepakt, daardoor worden vuurwerk shots spectaculair.
Als ik de foto's hierboven zie (behalve die wouterboon liet zien van het internet) zie ik een zwarte foto met wat vuurwerk niet echt boeiend dus.
Als ik de foto's hierboven zie (behalve die wouterboon liet zien van het internet) zie ik een zwarte foto met wat vuurwerk niet echt boeiend dus.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hehe, smaken verschillen, hè Roelof 
Overigens vind ik vuurwerk op de door mij gelinkte foto nog steeds niet interessant, maar ik ben wel onder de indruk dat het dus wel kan om het beter op de gevoelige plaat vast te leggen. (ik was ook op zoek naar HDR en niet naar Vuurwerk, maar HDR blijft i.m.o. ook altijd gekunsteld)

Overigens vind ik vuurwerk op de door mij gelinkte foto nog steeds niet interessant, maar ik ben wel onder de indruk dat het dus wel kan om het beter op de gevoelige plaat vast te leggen. (ik was ook op zoek naar HDR en niet naar Vuurwerk, maar HDR blijft i.m.o. ook altijd gekunsteld)