1

2

In AdobePhotoShop 7 kan je de foto's bewerken.a vgastel schreef:HIJ is zo gevaarlijk, het is de rust en vriendelijk zelf.
Hoe kan ik dit het beste doen bewerken heb hier geen ervaring in.
Leg dit eens uit ? RAR is volgens mij net zoiets als een ZIP bestand.Wel van de foto eerst een RAR bestand maken, want ga er iets verkeerd, kan je altijd tig keren weer die RAR bestand uitpakken.
Ja dat kan ook prima. Het gaat er om dat je het originele bestand niet wijzigt als je in JPEG hebt gefotografeerd. De bewerkingen altijd maken op een kopie.a vgastel schreef:Dit kan toch ook in jpg.of niet.
Je pak eerst een foto in RAR bestand, RAR is volgens mij hetzelfde als een ZIP bestand.Kroontje schreef:Leg dit eens uit ? RAR is volgens mij net zoiets als een ZIP bestand.Wel van de foto eerst een RAR bestand maken, want ga er iets verkeerd, kan je altijd tig keren weer die RAR bestand uitpakken.
Kroontje
Foto openen met AdobePhotoShop 7, dus AdobePhotoShop 7 open dan met die foto erin.a vgastel schreef:Wie wil proberen de letters weg te shoppen heb het geprobeerd het lukt niet.
Foto openen met AdobePhotoShop 7, dus AdobePhotoShop 7 open dan met die foto erin.a vgastel schreef:Wie wil proberen de letters weg te shoppen heb het geprobeerd het lukt niet.