Ik kan jullie van harte aanbevelen eens door zijn stapel video's op youtube heen bladeren. Niet alleen zijn photo challenges zijn een bron van inspiratie maar zeker ook zijn tutorials van Photoshop en Lichtroom zijn de moeite waard om nog meer uit je software te halen.
Gavin Hoey laat zien hoe je van "niets" iets maakt
-
Steven
Gavin Hoey, in mijn ogen een der groten als het gaat om fotobewerking, alle diciplines beheerst hij zo'n beetje en ik verbaas me altijd over zijn 15 min photo challenges. Als ik zou lopen waar hij dan loopt dan ontbreekt mij ieder beeld dat hij wel ziet of weet te maken. Altijd een inspiratie wat ik helaas zelden om weet te zetten in resultaten zoals hij dat doet. Kijk hier hoe hij weer wat HDR en panorama uit het handje weet te maken met zijn knappe technieken. Photoshop en Lightroom bespeelt hij met grote souplesse. Zou graag een weekje training van hem volgen, maar ja ik wil wel meer wat heel veel kost 
Ik kan jullie van harte aanbevelen eens door zijn stapel video's op youtube heen bladeren. Niet alleen zijn photo challenges zijn een bron van inspiratie maar zeker ook zijn tutorials van Photoshop en Lichtroom zijn de moeite waard om nog meer uit je software te halen.
Laatst gewijzigd door Steven op zo mei 06 2012 7:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
nukkie53
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik bekijk zijn filmpjes ook vaak maar de 5 minuten challenges heb ik nig nooit gevonden
. De challlenge op het strand is geweldig hij maakt mooie foto's op een stukje van 1,5 x 3 meter.
- plincky
- Forumlid

- Contacteer:
Re: Gavin Hoey laat zien hoe je van "niets" iets maakt
Erg goede video's heeft hij idd. Mij is ook al opgevallen dat hij vaak dingen ziet en dan denk ik... mmmm zal wel niet zo interessant zijn, en dan laat hij zien wat het is geworden en dan sta ik elke keer weer helemaal versteld.
Gavin Hoey is de enigste waar ik een abonnementen op heb op youtube..... ja, en Jared Polin (FroKnowsPhoto.com) maar dat is eigenlijk meer voor de lol (wat een mafkees.)
Gavin Hoey is de enigste waar ik een abonnementen op heb op youtube..... ja, en Jared Polin (FroKnowsPhoto.com) maar dat is eigenlijk meer voor de lol (wat een mafkees.)
- Arthur Mol
- Forumlid

- Contacteer:
Ben 'al jaren' op zijn video's geabonneerd, lekker duidelijk ook.
Pana FZ1000, Oly E-M5 II, 12-40, 40-150R, 75-300.
-
Steven
Ik heb precies hetzelfde idd... Loop maar rond en mis dan waarschijnlijk honderden foto's die hij wel zou maken.plincky schreef:Erg goede video's heeft hij idd. Mij is ook al opgevallen dat hij vaak dingen ziet en dan denk ik... mmmm zal wel niet zo interessant zijn, en dan laat hij zien wat het is geworden en dan sta ik elke keer weer helemaal versteld.
Check AdoramaTV ook eens.. Ook een zeer grote schat aan wetenswaardigheden
- R.Zaaijer
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Bedankt voor de tip erg leuk/leerzaam om naar te kijken.
(krijg gelijk zin om weer eens in ps aan de gang te gaan)
(krijg gelijk zin om weer eens in ps aan de gang te gaan)
D3100 / Tamron SP AF17-50mm F/2.8 XR LD Aspherical (IF) / Nikkor AF-S DX 35mm f/1.8G / Sigma AF 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM / SB-400