Nikon D70s nog verkrijgbaar
hier op her forum staat iets over het eigen leven van een d80, een flink aantal topics met scherpte problemen en in mijn favoriete fotozaak in rotterdam zijn ze ook niet zo gecharmeerd van de d80 blijkbaar hebben en aardig wat d80 kinderziektes en heus zullen er d80;s zijn die het wel perfect doen . Hoofdzaak is dat iedereen te vreden is met wat hij/zij heeft en om op het topic terug tekeren heb ik laatst in de ïch bin blod"laden in ede nog d70s zien staan (weet niet hoeveel , viel me wel op dat ze een gignatische partij d40 voor 399 na 90 euro cashback hadden (pallet vol)
Lijkt me een beetje op een punt gebaseerde reactie. Mijn D80 is laatst in de sloot beland, nachtje laten drogen en alles schoongemaakt, en voila, hij werkt weer perfect.dirk-jan boon schreef:hier op her forum staat iets over het eigen leven van een d80, een flink aantal topics met scherpte problemen en in mijn favoriete fotozaak in rotterdam zijn ze ook niet zo gecharmeerd van de d80 blijkbaar hebben en aardig wat d80 kinderziektes en heus zullen er d80;s zijn die het wel perfect doen . Hoofdzaak is dat iedereen te vreden is met wat hij/zij heeft en om op het topic terug tekeren heb ik laatst in de ïch bin blod"laden in ede nog d70s zien staan (weet niet hoeveel , viel me wel op dat ze een gignatische partij d40 voor 399 na 90 euro cashback hadden (pallet vol)