Overstappen naar andere body

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
oud0001

Re: Overstappen naar andere body

Bericht door oud0001 » za jan 14 2012 10:33 am

Als ik een camera eerst eens lekker in de hand wil hebben moet ik eerst 20 minuten gaan rijden.
Prijs je gelukkig.

Vroegah, ging ik op de fiets de stad in.

Silverbleed

Bericht door Silverbleed » do mei 17 2012 9:35 pm

Ik wilde jullie vanwege de grote discussie die had plaats gevonden toch even op de hoogte stellen van het resultaat. Het is al een heel lange tijd geleden geweest, maar ik meld het toch even.

Nadat ik contact heb opgenomen met het bedrijf had de eigenaar zijn excuses aangeboden omdat ik inderdaad niet juist op de hoogte was gesteld. Natuurlijk had ik mijzelf ook beter moeten laten informeren door bij meerdere winkels langs te gaan, maar in combinatie met middelmatig advies heb ik de foute keuze gemaakt. Ik was dan ook zo enthousiast dat ik dacht 'ik doe het gewoon!'
Informatie heb ik wel gehaald bij vrienden, maar de fotografe die ook een Nikon had, had nooit een camera zonder motor gebruikt en wist hier niet eens van. En al mijn vrienden hebben Canon. Dus ja...

Hij was zo vriendelijk het objectief gratis te laten inruilen (omdat ik de complete verpakking nog had) voor een ander objectief met motor. Ik moest iets bijbetalen, maar dat vond ik geen probleem.

Ik wil jullie allemaal in elk geval heel erg bedanken, want uiteindelijk heeft me dit veel nuttiger informatie geleverd dan de verkoper mij kon vertellen.
Ook ben ik blij voor het begrip, gezien ik een beginner ben (vooral wat betreft materiaal).
jdgraaf schreef:Wat betreft je bril en er naast zitten met het focussen. Heb je al geprobeerd je occulair bij te stellen? Er zit een klein knopje aan de rechterkant wat je op en neer kunt bewegen. Hiermee kan je hem.iets bijstellen voor je ogen.

Groet,
Jan
Ik wilde hierop nog even reageren omdat dit dus niet werkt. Hoe dit komt weet ik niet, maar ik heb elke stand geprobeerd. Ook door de bril dichter op mijn neus te zetten. Waar dit nou door komt is mij een raadsel.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do mei 17 2012 10:29 pm

Netjes, en ook logisch natuurlijk, dat ze het objectief kosteloos teruggenomen hebben. En wat bijbetalen als het andere objectief duurder is lijkt mij niet meer dan billijk,
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”