Welke body zou ik het beste kunnen combineren met mijn d300.
Dit i.v.m met uitwisselen objectieven
alvast bedankt voor de reacties
groet H.J.Kleijberg
D300
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: D300
Ligt eraan wat je wilt. De D300s en D700 zijn vrijwel gelijk. De laatste is natuurlijk wel een FX camera, dus het ligt aan welke objectieven je hebt.
Ik zou dat even aangeven in dit draadje. En het draadje een andere titel geven; dit is niet zo duidelijk!
Ik zou dat even aangeven in dit draadje. En het draadje een andere titel geven; dit is niet zo duidelijk!

- kleijberg
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
ik dacht aan een eenvoudigere camera
zoiets als de d80 of zo
gewoon erbij zeg naar
zoiets als de d80 of zo
gewoon erbij zeg naar
nikon D810, 24-70 2.8 . 70-200 2.8. en nog wat los spul
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Dus 2e hands. Dan gewoon nog een D300(s) erbij.
Grijp je nooit verkeerd in menu's e.d. als je van de ene camera naar de andere gaat. Kennelijk is het je te doen om met verschillende objectieven tijdens een shoot niet te hoeven wisselen van objectief. Als dat zo snel moet, gaat dat voordeel IMO al snel verloren als je een ander model camera neemt, en je telkens opnieuw moet anticiperen op toch net een ander menu, andere instellingen.
Grijp je nooit verkeerd in menu's e.d. als je van de ene camera naar de andere gaat. Kennelijk is het je te doen om met verschillende objectieven tijdens een shoot niet te hoeven wisselen van objectief. Als dat zo snel moet, gaat dat voordeel IMO al snel verloren als je een ander model camera neemt, en je telkens opnieuw moet anticiperen op toch net een ander menu, andere instellingen.
Vriendelijke groet, Léon Obers