D700 Firmware Update A 1.03
- Jur
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
D700 Firmware Update A 1.03
Er is een firmware update voor de D700 beschikbaar naar versie 1.03.
Wijzigingen in deze versie
In zeer zeldzame gevallen kunnen beelden zeer onderbelicht zijn. Dit probleem is verholpen.
Download HIER
Wijzigingen in deze versie
In zeer zeldzame gevallen kunnen beelden zeer onderbelicht zijn. Dit probleem is verholpen.
Download HIER
Jur
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: D700 Firmware Update A 1.03
Ik wilde het net zelf melden. Te laat.
Ze hadden er wel meer in mogen zetten van me. Of was er niet meer te verbeteren...

Ze hadden er wel meer in mogen zetten van me. Of was er niet meer te verbeteren...

Ik kreeg ook een keurig mailtje van Nikon Support:
Beste klant,
Volgens onze gegevens bent u een geregistreerde eigenaar van een D700 digitale spiegelreflexcamera. We willen u erop wijzen dat er een nieuwe firmware-update beschikbaar is voor uw camera.
Met deze firmware-update worden diverse wijzigingen aangebracht die de werking van uw camera verbeteren. Het wordt aanbevolen een update van de camerafirmware uit te voeren om ervoor te zorgen dat u beschikt over de nieuwste verbeteringen voor uw product.
Voor meer informatie en gedetailleerde instructies over hoe u de firmware downloadt en de camera bijwerkt, gaat u naar het Nikon Support Centre.
We hopen dat u uw camera met plezier blijft gebruiken.
Met vriendelijke groeten,
NIKON EUROPE
Service en Support
En dit is dus zo iets! (n.a.v. het foto konijn verhaal).
Ik krijg dit rechtstreeks van de fabrikant/importeur. NIET van de zaak waar ik mijn D700 gekocht heb...
Dus waar zit nou die 'service' van de lokale (vak)handel?
Beste klant,
Volgens onze gegevens bent u een geregistreerde eigenaar van een D700 digitale spiegelreflexcamera. We willen u erop wijzen dat er een nieuwe firmware-update beschikbaar is voor uw camera.
Met deze firmware-update worden diverse wijzigingen aangebracht die de werking van uw camera verbeteren. Het wordt aanbevolen een update van de camerafirmware uit te voeren om ervoor te zorgen dat u beschikt over de nieuwste verbeteringen voor uw product.
Voor meer informatie en gedetailleerde instructies over hoe u de firmware downloadt en de camera bijwerkt, gaat u naar het Nikon Support Centre.
We hopen dat u uw camera met plezier blijft gebruiken.
Met vriendelijke groeten,
NIKON EUROPE
Service en Support
En dit is dus zo iets! (n.a.v. het foto konijn verhaal).
Ik krijg dit rechtstreeks van de fabrikant/importeur. NIET van de zaak waar ik mijn D700 gekocht heb...
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Laten we die discussie niet hier ook nog gaan voeren...CaptainHook schreef:En dit is dus zo iets! (n.a.v. het foto konijn verhaal).
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
De service' van de lokale (vak)handel? zit als het goed is in het helpen met je update voor als jij het niet aandurft.Patrick schreef:Laten we die discussie niet hier ook nog gaan voeren...CaptainHook schreef:En dit is dus zo iets! (n.a.v. het foto konijn verhaal).
Als vakhandel kun je wel aangeven bij de verkoop dat het verstandig is om je product te registreren o.a i.v.m. updates.
Dat je bericht van Nikon krijgt lijkt me logisch want daar registreer je hem ook.
Als productinfo zoals updates voor alle merken ed via de vakhandel moet verlopen is dat geen doen en gewoon onhandig.
Voor de meeste op dit forum zal de (de service) vakhandel overbodig zijn voor Nikon producten die hebben liever de goedkoopste prijs
- rjmulder
- Forumlid
- Contacteer:
Kreeg ook netjes een mail van Nikon 
Er is wel heel veel veranderd en/of verbeterd als je dat zo leest.
Zie alleen "In zeer zeldzame gevallen kunnen beelden zeer onderbelicht zijn. Dit probleem is verholpen." staan.

Er is wel heel veel veranderd en/of verbeterd als je dat zo leest.
Zie alleen "In zeer zeldzame gevallen kunnen beelden zeer onderbelicht zijn. Dit probleem is verholpen." staan.
Nikon camera's | Glas in kokers | Onweer in doosjes | Beetje Manfrotto spul | Tassen van LowePro
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
-
- Moderator
- Contacteer:
Nikon had de brandpuntafhankelijke Auto-Iso mogelijkheid van de D4/D800 aan de firmware toe kunnen voegen. Heel jammerPatrick schreef:Ze hadden er wel meer in mogen zetten van me. Of was er niet meer te verbeteren...

- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Bijvoorbeeld!Skippy schreef:Nikon had de brandpuntafhankelijke Auto-Iso mogelijkheid van de D4/D800 aan de firmware toe kunnen voegen. Heel jammerPatrick schreef:Ze hadden er wel meer in mogen zetten van me. Of was er niet meer te verbeteren...
-
- Forumlid
Zal wel bij de opvolger van de D700 komen! Deze firmware zie ik als zoethoudertje. Het levering programma is nog hopeloos met de nieuwe toestellen,ook niet zo raar na alle ellende van vorig jaar.
- Ed Post
- Clublid
Misschien een overbodige vraag, maar als ik deze nieuwe firmware installeer, ben ik dan ook alle persoonlijke instellingen kwijt??
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
- Jur
- Forumlid
- Contacteer:
Nee, de persoonlijke instellingen blijven behouden.Ed Post schreef:Misschien een overbodige vraag, maar als ik deze nieuwe firmware installeer, ben ik dan ook alle persoonlijke instellingen kwijt??
Jur
- John Hoenen
- Forumlid
- Contacteer:
Blijkbaar heb ik echt een hele verse.
Bij mij zit de meest recente software er al op, terwijl op de Nikon site een publicatiedatum van 22-05 staat vermeld.

Bij mij zit de meest recente software er al op, terwijl op de Nikon site een publicatiedatum van 22-05 staat vermeld.

- wopper
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Tja zo zie je maar John, je hebt nu eenmaal baas boven baasJohn Hoenen schreef:Blijkbaar heb ik echt een hele verse.![]()