Janne,
Bedankt voor je bericht.
Mijn vraag is echter of je, wanneer je het kabeltje erin hebt, beide ontspanknoppen kunt gebruiken. Dus kan ik zonder instellingen te wijzigen zowel de reguliere ontspanknop gebruiken als die op de grip?
Groet,
Maarten
Batterijgrip voor de D5000
- Peter
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Batterijgrip voor de D5000
antwoord : neen
heb dezelfde grip, op een D5000
kabeltje erin heeft geen nut (volgens de gebruiksaanwijzing zou het wel moeten werken)
helaas dus,
moet dus de reguliere ontspanknop gebruiken.
Nou ja, heb er 15 euro voor betaald destijds via Marktplaats. Ging me primair om de extra accu.
Dat werkt feilloos
heb dezelfde grip, op een D5000
kabeltje erin heeft geen nut (volgens de gebruiksaanwijzing zou het wel moeten werken)
helaas dus,
moet dus de reguliere ontspanknop gebruiken.
Nou ja, heb er 15 euro voor betaald destijds via Marktplaats. Ging me primair om de extra accu.
Dat werkt feilloos
Peter,
Dat is jammer.
Ik heb naast deze camera een D90 met MB-80 grip, dat is ideaal, had met deze camera hetzelfde willen bereiken. Maar ik wil wel dubbele power én de extra ontspanknop..
Ik zal eens op marktplaats speuren.
Groetjes Maarten
Dat is jammer.
Ik heb naast deze camera een D90 met MB-80 grip, dat is ideaal, had met deze camera hetzelfde willen bereiken. Maar ik wil wel dubbele power én de extra ontspanknop..
Ik zal eens op marktplaats speuren.
Groetjes Maarten
Heb ook zo een Chinees geval voor de D3100 als ik de kabel er op zet werken beide knopen gewoon met alle functies, hadden er paar maanden terug nog geen accu's er bij voor mijn camera!
Bevalt mij erg goed is er nooit meer af geweest, alleen als je de grip losdraait met accus er in en weer aansluit geeft die fout melding accu's er uit en opnieuw er in aanzetten probleem opgelost.

Bevalt mij erg goed is er nooit meer af geweest, alleen als je de grip losdraait met accus er in en weer aansluit geeft die fout melding accu's er uit en opnieuw er in aanzetten probleem opgelost.
Laatst gewijzigd door Goodje op di mei 22 2012 4:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zou top zijn! Ik bestel er gewoon 1 en dan zie ik wel. Werkt het niet, stuur ik 'm terug. 

Hallo Maarten,
Nog even dit, op het volgende URL bieden ze regelmatig orginele accus aan voor heel weinig.
En ze hebben daar nog wel meer leuke dingen.
Hebben ze jou accu er niet bij staan ...... vraag er gewoon naar bij de verkoper.
Scheelt al gouw 40 tot 50 euro per stuk.
http://www.ebay.com/sch/seller25812/m.h ... ksid=p3686
M.v.g. Janne
Nog even dit, op het volgende URL bieden ze regelmatig orginele accus aan voor heel weinig.
En ze hebben daar nog wel meer leuke dingen.
Hebben ze jou accu er niet bij staan ...... vraag er gewoon naar bij de verkoper.
Scheelt al gouw 40 tot 50 euro per stuk.
http://www.ebay.com/sch/seller25812/m.h ... ksid=p3686
M.v.g. Janne