Circuit Park Zandvoort: Pinksterraces

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Galloper
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Circuit Park Zandvoort: Pinksterraces

Bericht door Galloper » di mei 29 2012 10:26 pm

André schreef:Ik vind het inderdaad een gave serie en ben toch wel heel benieuwd hoe jullie aan die uitnodigen komen. Ik vertoef regelmatig op zandvoort met mijn speelgoed maar zou dolgraag eens een dagje op plekjes komen waar ik als "gewone bezoeker" niet mag komen.
Nou André, ik mocht ook niet komen waar de fotografen met hesjes wél mochten komen. Had ook geen idee dat we ook een gridwalk hadden. Wel leuk om Jan Lammers en Tim Coronel eens in het echt te zien.
Mijn uitnodiging kreeg ik van iemand die op Zandvoort werkt, ik ken zijn vriendin al jaren en heb ze een paar maanden geleden eens mee genomen naar een optreden van vrienden van me. Een balletje kan raar rollen. :wink:

Galloper
Forumlid
Forumlid

Bericht door Galloper » di mei 29 2012 10:28 pm

wopper schreef:Mooie serie race foto's Luc, enne het randverschijnselen die mogen er ook best zijn :wink2:

P.S. Luc doe jij ook Rally fotografie??
Nog nooit geprobeerd, hebben ze daar randverschijnselen? 8)
Maar ik dacht dat er in het Bredase 1x per jaar een rally is? Zal eens aan collega's vragen :)

Galloper
Forumlid
Forumlid

Bericht door Galloper » di mei 29 2012 10:30 pm

Heren bedankt voor de reacties, vind ik leuk om te lezen :)

Geert
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door Geert » wo mei 30 2012 12:39 am

André schreef:Ik vind het inderdaad een gave serie en ben toch wel heel benieuwd hoe jullie aan die uitnodigen komen. Ik vertoef regelmatig op zandvoort met mijn speelgoed maar zou dolgraag eens een dagje op plekjes komen waar ik als "gewone bezoeker" niet mag komen.

Mooie serie!!!!!!! en het beleid is nu eenmaal dat je zonder opdrachten GEEN accreditatie krijgt binnen de autosport (bij geen enkel evenement what so ever), en mijns inzien een goede zaak.
het heeft geen enkel nut om mensen toe te laten alleen voor hun personal pleasure.
en CPZ biedt juist voor de mensen die geen hesje hebben mogelijkheden genoeg om leuke/mooie platen te schieten vanuit een toeschouwers oogpunt. hoogteverschillen genoeg om gebruik van te maken.
en in sommige gevallen geldt het spreekwoord: het gaat er net om wie je bent, maar wie je kent :wink: :wink:

grtz, Geert
Ik schiet op alles wat beweegt!!!!
Nikon D4, D3,D800e, 50 mm 1.8, 85 mm 1.8, 14-24 2.8, 24-70 2.8, 70-200 2.8 vrII, 400 mm 2.8, 1,7 conv, sb 900 en een hok vol Elinchrom en voor buiten de Quadra's !!!!

Thor
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door Thor » wo mei 30 2012 1:35 pm

Mooie series, Galloper! en de randverschijnselen zijn mooi in beeld gebracht. :lol:
Ik was er zaterdag en heb ook met verbazing gezien hoeveel mensen zonder hesjes in de PIT lane liepen. :frown:
Maar het was weer erg mooi, en erg mooi weer. Te mooi, zelfs... :roll:
met de groeten uit Lelystad
Nikon D300s Nikkor 16-85 / 18-200 / 70-300 Samyang 85:1.4 Nikon SB600 D70/D60/P600/S3500 & FZ1000

Galloper
Forumlid
Forumlid

Bericht door Galloper » wo mei 30 2012 2:15 pm

Thor schreef:Mooie series, Galloper! en de randverschijnselen zijn mooi in beeld gebracht. :lol:
Ik was er zaterdag en heb ook met verbazing gezien hoeveel mensen zonder hesjes in de PIT lane liepen. :frown:
Maar het was weer erg mooi, en erg mooi weer. Te mooi, zelfs... :roll:
Dank je, ik was er dus maandag en het was maar 14C, dus best wel fris. Drukte viel goed mee.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”