Problemen LR4 trial versie downloaden

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Plaats reactie
Frans Heinsbroek
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Problemen LR4 trial versie downloaden

Bericht door Frans Heinsbroek » ma mei 28 2012 11:25 pm

Beste mensen,

Ik ben niet zo een computer expert. Wilde vanavond LR4 trialversie downloaden maar iedere keer als ik op download druk gebeurd er niets.
Normaal gesproken krijg ik het wel voor elkaar maar deze keer heb ik geen idee. Ik heb ook een Abode account was ingelogd etc maar helaas....
Wie kan mij verder helpen ?

bvd,

Frans

Goodje

Re: Problemen LR4 trial versie downloaden

Bericht door Goodje » di mei 29 2012 11:13 am

Ik denk dat het niet kunnen downloaden iets is wat vaker voorkomt ligt vaak aan de download site en niet aan jou. Probeer op later tijdstip opnieuw te downloaden of via andere site, met win 7 moet wel als beheerder dat soort dingen doen!

emvdb
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Problemen LR4 trial versie downloaden

Bericht door emvdb » do mei 31 2012 8:48 pm

Frans Heinsbroek schreef:Beste mensen,

Ik ben niet zo een computer expert. Wilde vanavond LR4 trialversie downloaden maar iedere keer als ik op download druk gebeurd er niets.
Normaal gesproken krijg ik het wel voor elkaar maar deze keer heb ik geen idee. Ik heb ook een Abode account was ingelogd etc maar helaas....
Wie kan mij verder helpen ?

bvd,

Frans
Frans,
Misschien een pop up blokker die het tegen houdt. Heb je de mogelijkheid om het met een andere browser te proberen.
Gr. Erwin

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”