Een keer iets heel anders dacht ik.
Het vrouwelijke tintje, met een robuuste achtergrond als contrast.
Locatie Side ( Turkije).

vrgr
Tiny

Nog meer scherptediepte? Je bedoelt natuurlijk “minderâ€.Theemuts schreef:Wellicht was iets meer scherpte/diepte nog mooier geweest zodat de volle aandacht naar de voet/schoen zou gaan,

george013 schreef:Dit is niet een van je dochters.
Ik vindt het mooie composities maar op de een of andere manier mis ik het gevoel van scherpte. Iets wat ik niet kan verklaren.
George
Foto 1 ook. Ik vind het heerlijke foto's maar ik mis de scherpte.Ronald1980 schreef:george013 schreef:Dit is niet een van je dochters.
Ik vindt het mooie composities maar op de een of andere manier mis ik het gevoel van scherpte. Iets wat ik niet kan verklaren.
George
ik denk dat dit komt door een fenomeen waar dieren en bv het leger dankbaar gebruik van maken. camouflage.
natuurlijk komt die camo hier niet tot zijn volle recht, maar ik denk dat de jurk tegen die stenen muur zo weinig contrast geeft dat het daardoor ietwat onscherp oogt?

Graag gedaan hoor, O ja, wat betreft je foto, ik zou de vlag weghalen, die trekt net iets te veel aandachtjettiny schreef:jvdk en Jan bedankt voor de reacties.
@ jvdk, die link ga ik ook eens bekijken, lijkt me nuttig om te proberen.![]()
Vrgr
Tiny