Nog een paar van die druilige zondag:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Mwahhh volgende keer zijn jullie gewoon weer van de party................tochjac49 schreef:Er komen mooie foto's voorbij ,ondanks het slechte weer is het een gezellige boel bij jullie.![]()
Jac en Gisela.
Hey Jolanda,Jolanda schreef:Leuk om te zien dat de inloopmiddagen/avonden zo enthousiast worden ontvangen.
Ik ga niet op iedere serie/foto in, maar wel op de laatste serie van John. John, ben je niet iets te kwistig geweest met de verscherping?? Ze komen bij mij te (ver)scherp(t) over.
Groeten,
Jolanda
Aha, nu kom dus de aap uit de mouw.John Hoenen schreef:Hey Jolanda,Jolanda schreef:Leuk om te zien dat de inloopmiddagen/avonden zo enthousiast worden ontvangen.
Ik ga niet op iedere serie/foto in, maar wel op de laatste serie van John. John, ben je niet iets te kwistig geweest met de verscherping?? Ze komen bij mij te (ver)scherp(t) over.
Groeten,
Jolanda
Ik denk dat je daar gelijk in hebt.
Ik had de foto's op de laptop bewerkt en inderdaad verscherpt omdat ik de foto's door het suffe druilige weer zo suf en saai vond uitzien, dus een beetje meer pit gegeven.
Maar achteraf bekeken op het grotere scherm zag ik ook dat het wel wat overdone was..
Gr. John.