Dit is een hele mooie foto.DannySan schreef:Zomaar mijn Nikon D3100 aan het uitproberen; en mijn dochter in de kinderboerderij dromerig voor zich uit zien staren *klik*![]()
Heel gemakkelijk.DannySan schreef:
Ok, het was éven zoeken nadat Picasa sinds jullie laatste handleiding; maar volgens mij is dit beter?
Dit was nog met de 'gewone' kitlens geschoten.
Met dat je foto 'een nummer geven' snap ik nog niet helemaal?
Wat ik bedoelde is dat dit nu toch de juiste manier was om de foto online te zetten?Casanova56 schreef:Heel gemakkelijk.
Als je meerdere foto's te gelijk plaats, geef ze dan een nummer.
Klaar is Kees.
Je kan ook de gegevens zoals, ISO, brandpunt afstand en f/ via Eigenschappen van de foto zien op tabblad Details.
Kopieer de foto naar je pc.DannySan schreef:Wat ik bedoelde is dat dit nu toch de juiste manier was om de foto online te zetten?Casanova56 schreef:Heel gemakkelijk.
Als je meerdere foto's te gelijk plaats, geef ze dan een nummer.
Klaar is Kees.
Je kan ook de gegevens zoals, ISO, brandpunt afstand en f/ via Eigenschappen van de foto zien op tabblad Details.
Als ik de foto aanklik zie ik nu bovenaan de info, en bij de link daar de 'volledige' info?
Tabblad details?
Alseen foto bij mij op de pc sta, dan klik ik hem aan en dan op Eigenschappen.a vgastel schreef:pedro
Hij heeft ze al op zijn pc het gaat over de foto hier geplaatst op het forum.
Wat ik bedoelde is dat dit nu toch de juiste manier was om de foto online te zetten?
@ DANNY
Als ik de foto aanklik zie ik nu bovenaan de info, en bij de link daar de 'volledige' info
Nu zijn ze te zien en weet je of wij wat je gedaan hebt bij het maken van deze foto.
ALS iemand een opmerking heeft of zo is het dan makkelijker deze te plaatsen bij een nummer.
Dan klilk hier maar eens op en pak dan meer info en scrol maar naar benedenDannySan schreef:
Ok, het was éven zoeken nadat Picasa sinds jullie laatste handleiding; maar volgens mij is dit beter?
Dit was nog met de 'gewone' kitlens geschoten.