Wassen en drogen

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Marco

Wassen en drogen

Bericht door Marco » wo aug 08 2007 10:16 pm

Terwijl het ene gezin nog in bad lag, "hing" het andere al aan het droogrek....

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » wo aug 08 2007 10:49 pm

Spitsvondig Marco!

Mooi hè zo'n zwanenfamilie, indrukwekkende dieren.

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » wo aug 08 2007 11:04 pm

Mooi te zien dat de ouders de omgeving afscannen op gevaar. Ik mis alleen wel scherpte in de opname. Ook de onscherpe plant vooraan trekt teveel aandacht voor mij. Maar je positie kon waarschijnlijk alleen anders met een nat pak als gevolg.

Het silhouet van de aalscholver is kenmerkend voor die soort en leuk vastgelegd. Dit gecombineerd met de inleidende tekst: geslaagd project.

Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

GdP

Bericht door GdP » wo aug 08 2007 11:13 pm

Ik vind het wassen leuker. :)

Gerrit

Marco

Bericht door Marco » wo aug 08 2007 11:35 pm

Pancaran's schreef:Mooi te zien dat de ouders de omgeving afscannen op gevaar. Ik mis alleen wel scherpte in de opname. Ook de onscherpe plant vooraan trekt teveel aandacht voor mij. Maar je positie kon waarschijnlijk alleen anders met een nat pak als gevolg.

Het silhouet van de aalscholver is kenmerkend voor die soort en leuk vastgelegd. Dit gecombineerd met de inleidende tekst: geslaagd project.

Irwan
Ik had inderdaad erg weinig keuze, had misschien het diafragma is kleiner moeten draaien (en de plant verwijderen), maar na deze opname was ik "gezien", begon de familie te de-groeperen en kort erna begon pa al te blazen. Verder was het licht niet ideaal na 18.17 uur. Kort daarna zag ik de aalscholvers op een ongebruikelijke lokatie zitten, heb ze wel ooit op paaltjes en langs de waterkant gezien, maar daar... genomen op 200mm, meer had ik niet.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”