Ik heb er een zooitje van gemaakt....

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
FvM
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Ik heb er een zooitje van gemaakt....

Bericht door FvM » ma jun 18 2012 1:46 pm

george013 schreef:Helemaal tof is de workflow van gvdnberg niet.
Ik denk dat op elke workflow wel wat aan te merken is. Naar mijn mening is discipline, en bij mij was dat het gebrek eraan :oops: , bij het werken volgens de gekozen workflow het belangrijkste.
En ik, zoals de titel van het topic aangeeft: heb er een zooitje van gemaakt. Maar ik ga mijn leven beteren. :!:

george013

Re: Ik heb er een zooitje van gemaakt....

Bericht door george013 » ma jun 18 2012 3:31 pm

Met het maken en bijhouden van een backup heb je toch speciale software nodig. Uit je hoofd kun je het vergeten. Zie de backup, of meerdere, als een copy van je werkbestand. Foto's naar je werkbestand in welke hoedanigheid en indeling dan ook en deze na werkzaamheden backuppen in je backup's.
Ik weet niet hoe anderen het doen, wordt niets over verteld, maar mocht je niets hebben kijk hier eens na http://www.2brightsparks.com/welcome/ba ... eware.html. Deze is mij trouwens aangeraden door LaCie omdat deze beter en gebruiksvriendelijker was als dat wat zij bij mijn netwerkschijf leverden.
George

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”