Foto's Workshop straatfotografie in Dordrecht 16 juni 2012
Re: Foto's Workshop straatfotografie in Dordrecht 16 juni 20
@Ale,
Er is iets geks met jouw foto. Elke keer als ik de Exif-viewer Add-on van FireFox gebruik bij jouw foto, loopt FF vast op die ExifViewer. Niet bij ander foto's.
Ben ik nu de enige die de foto van deze tante van Reebruine Ogen veel te rood vind?
George
Er is iets geks met jouw foto. Elke keer als ik de Exif-viewer Add-on van FireFox gebruik bij jouw foto, loopt FF vast op die ExifViewer. Niet bij ander foto's.
Ben ik nu de enige die de foto van deze tante van Reebruine Ogen veel te rood vind?
George
Vreemd, en wat gebeurt er indien je op een van mijn foto's klikt en de exif info via Jeffrey's Exif viewer bekijkt? Werkt het dan wel?george013 schreef:@Ale,
Ik ben het met je eens, Tessa heeft ook mijn inziens een te rood gezicht. Iets te ver door geschoten.
Ik hoor van je,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Hey Paul en Ronald
Bedankt voor deze leuke en leerzame workshop. Ik moet nog even uit vogelen hoe ik foto's kan plaatsen.
Groeten Frank.
Bedankt voor deze leuke en leerzame workshop. Ik moet nog even uit vogelen hoe ik foto's kan plaatsen.
Groeten Frank.
leuke foto's en jammer dat het al zo vroeg volgeboekt was. Heb denk ik zeker wat gemist. Grappig is wel dat ik bijna de gehele jaren 90 in de binnenstad van Dordrecht hebt gewerkt en dat ik nu een oudere man, die met de kratten, op de plaat voorbij zie komen die schijnbaar niet veel is veranderd. De "marktkoopman" alias de sjacheraar (mooi woord) kwam toen der tijd al bij ons op 't werk over de vloer. Vind ik dan wel weer grappig. Overigens heeft Dordrecht een leuke binnenstad.
gr. kees
gr. kees
@Ale,
Via Jeffrey heb ik nu wel resultaat. Doch opnieuw met de exif viewer van FF een vastloper. Geprobeerd bij ander foto's, niets aan de hand.
George
Via Jeffrey heb ik nu wel resultaat. Doch opnieuw met de exif viewer van FF een vastloper. Geprobeerd bij ander foto's, niets aan de hand.
George
Sorry George, ik zou het niet weten. Met Safari noch met IE heb ik er last van. Kan het momenteel niet uitproberen met Firefox.
Ik heb er nog een die ik wil delen. Heb de man aan het lachen proberen te krijgen maar dat lukte niet omdat Hans hem "van achtere nam" zoals hij zelf zei
8]
Groet,
ALE
Ik heb er nog een die ik wil delen. Heb de man aan het lachen proberen te krijgen maar dat lukte niet omdat Hans hem "van achtere nam" zoals hij zelf zei

8]

Groet,
ALE
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Arthur, je hebt gelijk hoor, je exif zit er gewoon in. Maar in het verleden zag je de belangrijkste gegevens al direct boven in de balk, nu zie je alleen "meer info" staan. Dus dat bracht me in verwarring.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
ALE schreef:
Groeten,
Cor
Maar aan zijn gezicht te zien vond hij dat toch niet echt vervelend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Heb de man aan het lachen proberen te krijgen maar dat lukte niet omdat Hans hem "van achtere nam" zoals hij zelf zei
Groeten,
Cor
Groet,
Cor
Cor
- gvdnberg
- Clublid
- Contacteer:
Bijdrage van mijn kant:
1. vette hap

2.

3.

4.gesprek

5.

6. Samen

7. Op zoek??

8.

Alle foto's gemaakt met de P7100; het duurt nog wel even voor ik er echt in thuis ben!! Vereist iets andere aanpak qua bediening en dan ben ik regelmatig niet vlug genoeg.
Paul en Rob hartelijk bedankt, het was een leuke middag!!
1. vette hap

2.

3.

4.gesprek

5.

6. Samen

7. Op zoek??

8.

Alle foto's gemaakt met de P7100; het duurt nog wel even voor ik er echt in thuis ben!! Vereist iets andere aanpak qua bediening en dan ben ik regelmatig niet vlug genoeg.
Paul en Rob hartelijk bedankt, het was een leuke middag!!
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Soms wel, soms niet. De software-library die gebruikt wordt herkent het regelmatig niet.André schreef:Arthur, je hebt gelijk hoor, je exif zit er gewoon in. Maar in het verleden zag je de belangrijkste gegevens al direct boven in de balk, nu zie je alleen "meer info" staan. Dus dat bracht me in verwarring.

Ligt dat aan mijn zijde Patrick? Zo ja, enige suggestie hoe ik dat zou kunnen oplossen?Patrick schreef:Soms wel, soms niet. De software-library die gebruikt wordt herkent het regelmatig niet.André schreef:Arthur, je hebt gelijk hoor, je exif zit er gewoon in. Maar in het verleden zag je de belangrijkste gegevens al direct boven in de balk, nu zie je alleen "meer info" staan. Dus dat bracht me in verwarring.
Thanks,
ALE
@Ale,
Ik heb net even gezocht op fotos van Photobucket en de exifviewer van FF uitgeprobeerd. Niets aan de hand.
Verder gezocht op foto's van jou. Ook niets aan de hand. Alleen de laatste foto's hier laten mijn browser vastlopen. Zal het zometeen op een andere pc proberen.
George
Ik heb net even gezocht op fotos van Photobucket en de exifviewer van FF uitgeprobeerd. Niets aan de hand.
Verder gezocht op foto's van jou. Ook niets aan de hand. Alleen de laatste foto's hier laten mijn browser vastlopen. Zal het zometeen op een andere pc proberen.
George
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik heb er nooit een vinger op kunnen leggen. Mijn eigen foto's gaan soms goed en soms fout wat dat betreft. Het blijft een vreemd gebeuren...ALE schreef:Ligt dat aan mijn zijde Patrick? Zo ja, enige suggestie hoe ik dat zou kunnen oplossen?
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Hallo Allemaal
Jullie hebben een hoop mooie foto's gemaakt in Dordrecht!
Ik vond het jammer dat de workshop vol was, maar als er een vervolg komt in september of oktober ben ik van de partij.
Gr.Marja
Jullie hebben een hoop mooie foto's gemaakt in Dordrecht!
Ik vond het jammer dat de workshop vol was, maar als er een vervolg komt in september of oktober ben ik van de partij.
Gr.Marja
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Er zijn hele mooie foto's de reveu gepasseerd ,het moet wel een gezellige maar vooral een leerzame dag geweest zijn.
Jac.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.