Foto's Workshop straatfotografie in Dordrecht 16 juni 2012

Sectie om draadjes in te plaatsen voor foto's die gemaakt zijn tijdens NCN uitjes, forum-wandelingen, etc.
george013

Re: Foto's Workshop straatfotografie in Dordrecht 16 juni 20

Bericht door george013 » ma jun 18 2012 7:40 pm

@Ale,
Er is iets geks met jouw foto. Elke keer als ik de Exif-viewer Add-on van FireFox gebruik bij jouw foto, loopt FF vast op die ExifViewer. Niet bij ander foto's.

Ben ik nu de enige die de foto van deze tante van Reebruine Ogen veel te rood vind?

George

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » ma jun 18 2012 7:54 pm

george013 schreef:@Ale,
Er is iets geks met jouw foto. Elke keer als ik de Exif-viewer Add-on van FireFox gebruik bij jouw foto, loopt FF vast op die ExifViewer. Niet bij ander foto's.
Ben ik nu de enige die de foto van deze tante van Reebruine Ogen veel te rood vind?
Vreemd, en wat gebeurt er indien je op een van mijn foto's klikt en de exif info via Jeffrey's Exif viewer bekijkt? Werkt het dan wel?

Ik ben het met je eens, Tessa heeft ook mijn inziens een te rood gezicht. Iets te ver door geschoten.
Ik hoor van je,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Frank F
Forumlid
Forumlid

Bericht door Frank F » ma jun 18 2012 8:00 pm

Hey Paul en Ronald

Bedankt voor deze leuke en leerzame workshop. Ik moet nog even uit vogelen hoe ik foto's kan plaatsen.

Groeten Frank.

steenisc

Bericht door steenisc » ma jun 18 2012 8:05 pm

leuke foto's en jammer dat het al zo vroeg volgeboekt was. Heb denk ik zeker wat gemist. Grappig is wel dat ik bijna de gehele jaren 90 in de binnenstad van Dordrecht hebt gewerkt en dat ik nu een oudere man, die met de kratten, op de plaat voorbij zie komen die schijnbaar niet veel is veranderd. De "marktkoopman" alias de sjacheraar (mooi woord) kwam toen der tijd al bij ons op 't werk over de vloer. Vind ik dan wel weer grappig. Overigens heeft Dordrecht een leuke binnenstad.

gr. kees

george013

Bericht door george013 » ma jun 18 2012 8:06 pm

@Ale,
Via Jeffrey heb ik nu wel resultaat. Doch opnieuw met de exif viewer van FF een vastloper. Geprobeerd bij ander foto's, niets aan de hand.
George

ALE
Clublid
Clublid

Bericht door ALE » ma jun 18 2012 9:22 pm

Sorry George, ik zou het niet weten. Met Safari noch met IE heb ik er last van. Kan het momenteel niet uitproberen met Firefox.

Ik heb er nog een die ik wil delen. Heb de man aan het lachen proberen te krijgen maar dat lukte niet omdat Hans hem "van achtere nam" zoals hij zelf zei :D

8] Afbeelding

Groet,

ALE

André
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door André » ma jun 18 2012 9:31 pm

Arthur, je hebt gelijk hoor, je exif zit er gewoon in. Maar in het verleden zag je de belangrijkste gegevens al direct boven in de balk, nu zie je alleen "meer info" staan. Dus dat bracht me in verwarring.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

nicor
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *

Bericht door nicor » ma jun 18 2012 9:54 pm

ALE schreef:
Heb de man aan het lachen proberen te krijgen maar dat lukte niet omdat Hans hem "van achtere nam" zoals hij zelf zei
Maar aan zijn gezicht te zien vond hij dat toch niet echt vervelend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Groeten,
Cor
Groet,
Cor

gvdnberg
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door gvdnberg » ma jun 18 2012 10:31 pm

Bijdrage van mijn kant:

1. vette hap
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.gesprek
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. Samen
Afbeelding

7. Op zoek??
Afbeelding

8.
Afbeelding

Alle foto's gemaakt met de P7100; het duurt nog wel even voor ik er echt in thuis ben!! Vereist iets andere aanpak qua bediening en dan ben ik regelmatig niet vlug genoeg.
Paul en Rob hartelijk bedankt, het was een leuke middag!!
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » di jun 19 2012 1:31 am

André schreef:Arthur, je hebt gelijk hoor, je exif zit er gewoon in. Maar in het verleden zag je de belangrijkste gegevens al direct boven in de balk, nu zie je alleen "meer info" staan. Dus dat bracht me in verwarring.
Soms wel, soms niet. De software-library die gebruikt wordt herkent het regelmatig niet. :huh:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

ALE
Clublid
Clublid

Bericht door ALE » di jun 19 2012 9:12 am

Patrick schreef:
André schreef:Arthur, je hebt gelijk hoor, je exif zit er gewoon in. Maar in het verleden zag je de belangrijkste gegevens al direct boven in de balk, nu zie je alleen "meer info" staan. Dus dat bracht me in verwarring.
Soms wel, soms niet. De software-library die gebruikt wordt herkent het regelmatig niet. :huh:
Ligt dat aan mijn zijde Patrick? Zo ja, enige suggestie hoe ik dat zou kunnen oplossen?
Thanks,

ALE

george013

Bericht door george013 » di jun 19 2012 9:23 am

@Ale,
Ik heb net even gezocht op fotos van Photobucket en de exifviewer van FF uitgeprobeerd. Niets aan de hand.
Verder gezocht op foto's van jou. Ook niets aan de hand. Alleen de laatste foto's hier laten mijn browser vastlopen. Zal het zometeen op een andere pc proberen.
George

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » di jun 19 2012 10:31 am

ALE schreef:Ligt dat aan mijn zijde Patrick? Zo ja, enige suggestie hoe ik dat zou kunnen oplossen?
Ik heb er nooit een vinger op kunnen leggen. Mijn eigen foto's gaan soms goed en soms fout wat dat betreft. Het blijft een vreemd gebeuren...
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Marja
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door Marja » za jun 23 2012 3:18 pm

Hallo Allemaal

Jullie hebben een hoop mooie foto's gemaakt in Dordrecht!

Ik vond het jammer dat de workshop vol was, maar als er een vervolg komt in september of oktober ben ik van de partij.

Gr.Marja

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door jac49 » zo jul 08 2012 9:40 am

Er zijn hele mooie foto's de reveu gepasseerd ,het moet wel een gezellige maar vooral een leerzame dag geweest zijn.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Plaats reactie

Terug naar “Foto's NCN- en forumuitjes”