Trek dus donkere kleertjes aan als je in de orb gaat staan, denk ik.

Dan reflecteer je minder licht.
Rob in Brunssum schreef:Hoe kan het dat je de persoon zelf niet ziet?John Hoenen schreef:DannySan schreef:En die orb... staat die gewoon daar op sommige plekken?
Of is die gecreëerd die avond....
(vraagt het zich gewoon af)
Beste DannySan,
De orbjes worden ter plekke gecreëerd.
Het zijn in feite lichtpuntjes (lampjes) die in een zo vloeiend mogelijke beweging rondgedraaid worden.
Door een hele lange sluitertijd te nemen, krijg je dit soort effecten.
Gr. John.
Ik denk het ook Andre..Tuihanti schreef:Dat kan omdat de persoon blijft bewegen. Kijk maar eens onder de orb. Dan zie je sporen van de schoenen.
Trek dus donkere kleertjes aan als je in de orb gaat staan, denk ik.![]()
Dan reflecteer je minder licht.
Ik denk dat je nu een gevoelig punt raakt, het is echt niet zo haarfijn meerJohn Hoenen schreef:Ik denk dat Mr. Orbhimself je dat wel haarfijn kan uitleggen, toch Steven
Met een lange sluitertijd word beweging, in dit geval van de gene die draait niet gevangen op de sensor. De gene die draait loopt om de ORB heen. Omdat je draait met lampjes branden die wel in op de sensor ondanks dat die bewegen.Rob in Brunssum schreef:
Hoe kan het dat je de persoon zelf niet ziet?
Hahaha, hmpffff... Van het ORB draaien word je minder kaal dan van het staalwolslingeren PaulPaul61 schreef:Ik denk dat je nu een gevoelig punt raakt, het is echt niet zo haarfijn meerJohn Hoenen schreef:Ik denk dat Mr. Orbhimself je dat wel haarfijn kan uitleggen, toch Steven.
Wat ik in eerdere berichten had gelezen is dat Steven blijkbaar wat verschroeide haartjes heeft overgehouden aan een recente
ORB-sessie.
We zullen het maandag wel zien tijdens de inloop.
Nou Jolanda, dat heb je dan wel goed weten te verbergen..Jolanda schreef: Op een gegeven moment was er bij mij de lol van het foto's nemen wel af. Alles was nat.