rozen spontane actie voor mijn vriendin :-)

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
hollander

rozen spontane actie voor mijn vriendin :-)

Bericht door hollander » wo jun 20 2012 9:02 pm

fanaten,

hierbij een foto gemaakt van een bos rozen die bestemd waren voor mijn vriendin ( had een goede dag )
maar gezien ik een nieuwe camera gekregen heb en deze wilde testen wat foto's geschoten.... toch erg benieuwd wat jullie van de kwaliteit vinden... en natuurlijk hoe ik mezelf kan verbeteren..
nog erbij : foto is zo direct vanaf toestel, niet bewerkt of dergelijke !!!

Afbeelding

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: rozen spontane actie voor mijn vriendin :-)

Bericht door JacTrum » do jun 21 2012 10:38 pm

Aardige plaat. De witte roos staat heel dominant in beeld, maar de rezen daarachter zijn we wat te scherp, waardoor ze de aandacht te veel afleiden. Ik denk dat hij beter geslaagd zou zijn wanneer de witte roos inderdaad scherp is, maar de rozen daarachter nog wat onscherper dan ze nu zijn.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

hollander

Re: rozen spontane actie voor mijn vriendin :-)

Bericht door hollander » vr jun 22 2012 8:01 pm

JacTrum schreef:Aardige plaat. De witte roos staat heel dominant in beeld, maar de rezen daarachter zijn we wat te scherp, waardoor ze de aandacht te veel afleiden. Ik denk dat hij beter geslaagd zou zijn wanneer de witte roos inderdaad scherp is, maar de rozen daarachter nog wat onscherper dan ze nu zijn.
bedankt voor je mening ... vond het persoonlijk wel erg geslaagd dat hij van voor naar achter kwa rozen steeds onscherper werd.
maar gemaakt, met voor mij een nieuwe camera dus genoeg motivatie om door te oefenen....

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”