Gino schreef:Hele mooie foto's van één van de prachtigste evenementen op autosportgebied die er is.
Kom er zelf al 12 jaar op rij, helaas wel achter de hekken als toeschouwer en ik kan niet van die mooi platen maken domweg omdat er overal hekwerk staat.
Ik plaats derhalve dan ook maar geen foto's hier maar geniet van die van jou.
Groet, Gino
Hoi Gino, Het is een erg gaaf evenement. Alhoewel ik het dit jaar de minste van alle keren vond. Langs de baan kan je op sommige plaatsen ook leuke/mooie foto's maken. Een forumlid (arjan916) is er ook elk jaar en hij maakt hele gave foto's. Op de zondag stond hij achter mij,in het publiek, en hij heeft op die plaats nagenoeg dezelfde foto's kunnen maken. Hij weet onderhand bijna elk gaatje in het hek te vinden. Daarbij gaat hij ook altijd naar de rijdersparade en komt ook met mooie foto's terug. Alleen de pitstraat is helaas niet mogelijk. In tegenstelling tot mij,heeft hij ook de zonsopgang gefotografeerd. Hij heeft bijna geen oog dicht gedaan in de nacht en zat al vroeg langs de baan. Je zou voor volgend jaar misschien iets met hem kunnen afspreken. Ik verwacht zijn foto's ook binnenkort hier op het forum.
Groeten Roel.