Afstands-ontspanner

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
jan
Bestuurslid
Bestuurslid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Afstands-ontspanner

Bericht door jan » zo jun 17 2012 9:56 pm

Klazien,

Ik ben bang dat deze HRN-280 niet gaat werken. Wanneer je op dit type nummer zoekt dan zie je overal staan als alternatief voor de Nikon MC-DC1 of MC-30.
Toevallig heb ik gisteravond voor een ander forumlid de handleiding van de D3100 bekeken en daar staat in een Nikon type MC-DC2 in voor de D3100.
Ik weet het verschil niet tussen de MC-DC1 en MC-DC2 maar Nikon zal wel niet voor niets 2 verschillende uitvoeringen hebben.
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » zo jun 17 2012 10:01 pm

jan schreef: Ik weet het verschil niet tussen de MC-DC1 en MC-DC2 maar Nikon zal wel niet voor niets 2 verschillende uitvoeringen hebben.
Misschien net de verschillen in stekkertjes waar ik in het begin van de draad aan refereer m.b.t. de radiografische zender en ontvanger.
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 02#p529702" onclick="window.open(this.href);return false;
Vriendelijke groet, Léon Obers

Chantallie
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Chantallie » za jun 23 2012 9:08 pm

Ik heb zelf nu de Hama en werkt perfect! Moet je even googelen op hama draadloos d3100. Dan heb je er 1 die zeker wel werkt... wel voor bestellen goed controleren dat de d3100 erbij staat.
Succes!
Leer om beter te worden, wees het beste dat je bent op dat moment...

Plaats reactie

Terug naar “Overige fotoapparatuur”