wat ik met deze foto's wil laten zien, zijn de verschillende gevels en de aftakeling ervan.
1. Hoofdgebouw met bedrijfsnaam

2. Bijgebouwen Elka complex

Beste Jan,jan schreef:Sorry Jelle,
Ik heb geen idee wat je mij wilt laten zien of beoordeeld wilt hebben maar ik vindt het nietszeggend.
Beste Tiny,jettiny schreef:+1 Sorry Jelle.
De titel van het topic roept bij mij de verwachting op van foto's die o.a. gemaakt zijn "binnenin " de fabriek/gebouw.
In ieder geval een serie met wat overzichtfoto's van het gebouw, en de werkplek met eventuele nog achtergebleven oude produkten en/of machine's.
Vrgr
Tiny

Jelle,Jelle schreef:Beste Jan,jan schreef:Sorry Jelle,
Ik heb geen idee wat je mij wilt laten zien of beoordeeld wilt hebben maar ik vindt het nietszeggend.
Ik kan me voorstellen dat het lastig is om aan deze foto's te zien wat iemand ermee wil zeggen,
voor de volledigheid heb ik bovenaan neergezet wat ik met de foto's wil laten zien.
Groet,
Jelle
Hallo Jan,jan schreef:Jelle,Jelle schreef:Beste Jan,jan schreef:Sorry Jelle,
Ik kan me voorstellen dat het lastig is om aan deze foto's te zien wat iemand ermee wil zeggen,
voor de volledigheid heb ik bovenaan neergezet wat ik met de foto's wil laten zien.
Groet,
Jelle
Zo kun je het land wel rondrijden en fabrieksgevels fotograferen maar dat voegt niets toe. Zoals Tiny ook al aangeeft je fotografeert een gevel van een kistenfabriek, in dit geval Elka kistenfabriek, maar ik zie geen enkele kist of delen van een productieproces van een kistenfabriek. Het was mooier geweest wanneer je iets van binnenuit had kunnen tonen. Wanneer er überhaupt nog iets aanwezig is. Wanneer de gevel misschien nog enigzins iets zou hebben uitgestraald dan had het misschien nog iets gehad. Ik zelf had deze foto al helemaal niet genomen. Dus ook niet geplaatst.

Jelle, Ik geef je mijn mening over de foto's. Maar wanneer jij het foto's waard vindt dan moet je lekker je eigen gang gaan. Vroeger werden kunstenaars ook niet altijd begrepen en werden later grote meesters genoemdJelle schreef:jan schreef: Hallo Jan,
Uiteraard klopt het dat je zo het hele land kunt rondrijden voor fabrieksgevels, maar in dit geval is dit vlak bij m'n huis en dus makkelijk bereikbaar. Het is natuurlijk ook niet het mooiste gebouw, maar vond het zelf wel twee foto's waard, omdat niet alledaagse beelden vaak mijn aandacht hebben. Ook niet alledaagse beelden kunnen interessant zijn! Ondanks dat je deze foto's zelf nooit zou maken vind ik het leuk dat je er toch een reactie op geeft!
Groet,
Jelle