Ha beste mensen,
Sinds een aantal jaar fotografeer ik nu. Dit allemaal door orientatie op internet, boeken en oefenen.
Graag wil ik een goede degelijke cursus fotografie volgen om me verder erin te ontwikkelen. Geen starterscursus, want de basisbegrippen heb ik ondertussen wel gehad.
Ik zoek dus een cursus waarmee ik mijn foto's naar een hoger niveau kan brengen.
Wie heeft er ervaring met een goede cursus?
Hoor het graag!
Alvast bedankt!
Groeten,
DaanD700
Goede fotografiecursus gezocht!
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Goede fotografiecursus gezocht!
Ik zie dat je in Lunteren woont. Neem eens contact op met Mich Buschman http://www.michbuschman.nl/. Ik heb een workshop van hem gevolgd op het fotofestival in Epe. Een zeer bevlogen en inspirerende man.
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
- Johan v. V.
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
In Amersfoort kun je terecht bij de scholen in de kunst. Ik heb er zelf nog geen ervaring, maar hoorde er wel enthousiaste verhalen over.
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Als je een opleiding zoekt i.p.v. een cursus dan kan ik fotoschool Statief in Utrecht aanbevelen. Alleen al het basisjaar gaat veel verder dan een cursus kan doen. Zie ook http://www.statief.nl/
Veel succes
Veel succes
Quote: Amateurs worry about their gear, Professionals worry about the profit, Masters worry about the light
Ik ben zelf bezig met de fotovakschool. Kan ik je aanbevelen. In Amersfoort zit ook een vestiging, waar een vriendin van ons heeft gestudeerd en erg goede ervaringen heeft.
D700; D80 ; Nikkor 60mm Micro f/2.8 ; Nikkor 85 f/1.8; Nikkor 16-35 f/4.0; Nikkor 24-70 f/2.8 ; Nikkor 70-200 VRII f/2.8 ; Nikkor TC2.0 III; Nikon SB910,SB600; MB-D10 ; Manfrotto 055XPROB met 498RC2; Feisol CM-1471
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Huh ????? Heeft de fotovakschool een vestiging in Amersfoort ??? Dat is nieuw voor me, vertel eens wat meer ???tpas schreef:Ik ben zelf bezig met de fotovakschool. Kan ik je aanbevelen. In Amersfoort zit ook een vestiging, waar een vriendin van ons heeft gestudeerd en erg goede ervaringen heeft.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
- RvDam
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Goede fotografiecursus gezocht!
hier heb ik ook wel eens naar gekeken. Lijkt me erg interessant.dotcat schreef:Als je een opleiding zoekt i.p.v. een cursus dan kan ik fotoschool Statief in Utrecht aanbevelen. Alleen al het basisjaar gaat veel verder dan een cursus kan doen. Zie ook http://www.statief.nl/
Veel succes
Gelieven mijn foto's niet bewerken.....