Ben gevraagd om morgen op de tennisbaan foto's te maken van de winnaars.
Nu ben ik alleen niet zo bekend met het fotograferen van mensen.
Heeft er iemand tips? Welke stand / instellingen? Wel of geen flitser?
Foto's prijsuitreiking
Foto's prijsuitreiking
Nikon D200 / Nikon D70 / Nikon EM 90 / Nikon SB-600 / Nikon 18-70 / Nikon 70-300 / Soligor 35-70 / Statief camera / Statief flitser
Re: Foto's prijsuitreiking
Ja dacht ik al, volgens mij is het buiten
Nikon D200 / Nikon D70 / Nikon EM 90 / Nikon SB-600 / Nikon 18-70 / Nikon 70-300 / Soligor 35-70 / Statief camera / Statief flitser
Helaas ben ik niet meer in de gelegenheid geweest om te kunnen antwoorden op je vraag. ik hoop dat de foto's goed gelukt zijn
Geeft niet, het is aardig gelukt.
Alleen het weer was erg wisselvallend, eerst zon en dan weer bewolkt.
Alleen het weer was erg wisselvallend, eerst zon en dan weer bewolkt.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Bewolkt is prettiger als je portretjes schiet; geen harde schaduwen!
Ik had je draadje niet eerder gezien, anders hand ik wel even wat tips gegeven. Mijn eerste vraag was ook direct "binnen of buiten". Een zo goed mogelijke beschrijving van de omstandigheden moet je eigenlijk altijd proberen te geven als je dit soort vragen stelt.
Ik had je draadje niet eerder gezien, anders hand ik wel even wat tips gegeven. Mijn eerste vraag was ook direct "binnen of buiten". Een zo goed mogelijke beschrijving van de omstandigheden moet je eigenlijk altijd proberen te geven als je dit soort vragen stelt.