Lichte camera, klein objectief en als het even kan geen halsband (zeker niet die vreselijke gele Nikon-riem) en geen cameratas. Je bent gewoon een passant die af en toe een kiekje maakt. Succes André.André schreef:Stiekem is inderdaad verkeerd gekozen, ik moet eigenlijk zeggen, onopvallend, en natuurlijk zit er wel "iets" in mijn verzameling wat bruikbaar is.
De vraag was eigenlijk, omdat ik natuurlijk geen straatfotografie ervaring heb, welke, de DVD zegt, neem een allround zoom mee, maar jouw tip, is een lichtere oplossing.
Een naar gevoel over "mijn" D800
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Een naar gevoel over "mijn" D800
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Een naar gevoel over "mijn" D800
Weet je wat ik doe ???? Het is toch maar om eens te proeven of ik dit leuk vind en het lef heb, ik neem de D3100 van mijn vrouw met de 18-55 erop mee. Wat je zegt, lekker licht, niet opvallend en er geen foeilelijke halsband aan, maar zo'n handig polsbandje.
(Grappig is dan weer wel, dat de fotograaf op de zoom dvd een dikke D3 met de 24-70 en in zijn tas een 70-200 bij zich had)
Hmmm, dit topic gaat ineens wel erg off-topic. Daar zou ik de TS eigenlijk even over moeten inlichten, wat dat is tegen de regels

(Grappig is dan weer wel, dat de fotograaf op de zoom dvd een dikke D3 met de 24-70 en in zijn tas een 70-200 bij zich had)
Hmmm, dit topic gaat ineens wel erg off-topic. Daar zou ik de TS eigenlijk even over moeten inlichten, wat dat is tegen de regels

Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.