Lightroom

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Plaats reactie
Harry W
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Lightroom

Bericht door Harry W » di jul 03 2012 8:52 pm

Hallo,

Ik heb al eens eerder wat geplaatst op het forum over de te maken keuze m.b.t. fotobewerkingsprogramma's. Ooit kreeg ik bij de aanschaf van de D300s de probeerversie van NX2, die ik meteen geïnstalleerd heb en vervolgens nooit gebruikt. Tot ik mij op een gegeven moment begon te interesseren voor fotobewerking en de door mij gratis verkregen probeerversie inmiddels helaas verlopen was. Geprobeerd om alsnog een probeerversie van NX2 te krijgen, maar helaas niet gelukt. Wel kreeg ik een kopie van Lightroom 3, die ik als probeerversie heb gebruikt, Deze kopie is denk ik geen officiële versie en ik weet niet meer hoe ik er aan gekomen ben, dus navragen is geen optie. Inmiddels ben ik er wel uit dat Lightroom, tenminste in het beginnersstadium waarin ik nog steeds verkeer, voor mij het ideale programma is.

Mijn vraag is nu, kan ik (als digibeet) de (mogelijk illegale) versie van Lightroom 3 gewoon updaten met de update versie van Lightroom 4 zonder dat ik al mijn fotobestanden kwijt ben?

Mvrgr,

Harry

yzf1kr
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Re: Lightroom

Bericht door yzf1kr » di jul 03 2012 9:09 pm

Ja, dat kan gewoon.

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”