Kermis in de avond

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
PvGessel
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Kermis in de avond

Bericht door PvGessel » wo jul 04 2012 1:15 am

:( Met m`n nieuwe D7000 naar de kermis om wat tijd opnames te maken. Gebruikte objectief is de nikon 35 mm. f1.8
Lang geleden dat ik weer eens op een kermis was. Er waren nauwelijks bezoekers.
Er stond een enorme atractie op de weg opgesteld verscholen achter een rij bomen helaas. Er was geen andere mogelijkheid om die atractie er in zijn geheel vast te leggen. Jammer.. :(

Dit gevaarte had twee armen en aan de uiteinden daarvan kon je plaats nemen. Hij draaide super hard rond...niks voor mij. Wordt al misselijk als het hard waait... :mrgreen:
1.
Afbeelding

Dit is de onderkant van dat rad.

2.
Afbeelding

3. Rechts is ook foto 4 en 5.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
leeg....
Afbeelding

Statief gebruikt en de cactus V5 als remote. Zie dat de exif niet is mee gekomen. Zal kijken of ik dat nog voor elkaar kan krijgen.

Bedankt voor het kijken. :wink:
de opnames zijn niet bewerkt. De kleuren van foto 1 kan idd wel een likje extra verf gebruiken. :|
M.v.g Peter.

D750 met wat Sigma ART glas.

Frankie
Clublid
Clublid
Contacteer:

Re: Kermis in de avond

Bericht door Frankie » wo jul 04 2012 11:01 am

Leuk om te zien met al die kleuren en lange tijden, goede belichtingtijd gekozen. Volgens mij kun je nog winst halen in compositie, zorgvuldiger je eigen positie kiezen. Door of net een wat groter geheel voor wat meer overzicht te fotograferen of net wat kleiner om wat meer vervreemding te creëren en 'storende elementen' uit te bannen. Bijvoorbeeld nummer 3, als je daar de details onder en links weg had gelaten, krijg je een mooie abstacte foto. (het is geen beoordelingen, hopelijk neem je me mijn tip niet kwalijk)

PvGessel
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***

Re: Kermis in de avond

Bericht door PvGessel » wo jul 04 2012 5:59 pm

Frankie ik zie het niet als beoordeling maar gewoon een tip van jou. Ik had mijn 35 mm erop en kon niet echt verder meer naar achteren. Ik ben het met je eens dat ik de compositie wat zorgvuldiger had moeten kiezen. D
In mijn eigen woonplaaats komt vast ook nog wel een kermis. :mrgreen: Proberen we het gewoon weer. :D
M.v.g Peter.

D750 met wat Sigma ART glas.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”