Wij zijn het gewendALE schreef:Dat zie jij toch niet als het donker isRoelof schreef:Denk erom. Niet te klef.

Wij zijn het gewendALE schreef:Dat zie jij toch niet als het donker isRoelof schreef:Denk erom. Niet te klef.
Kunnen we wel weer raden! :mrgreen:ALE schreef:Dat zie jij toch niet als het donker isRoelof schreef:Denk erom. Niet te klef.
nicor schreef:Gert, je moet niet proberen de datum te manipuleren door 5 keer aan te melden of je zelf voor twee te laten tellen!!!! :mrgreen: :mrgreen:
Dat lijkt wel stembusfraude![]()
Houd hem in de gaten!nicor schreef:Gert, je moet niet proberen de datum te manipuleren door 5 keer aan te melden of je zelf voor twee te laten tellen!!!! :mrgreen: :mrgreen:
Dat lijkt wel stembusfraude![]()
Niet in paniek raken. Bij mij zat er ook 16 uur tussen het aanmelden en de ontvangst van het bericht op mijn mailserver.gvdnberg schreef:Moet de datumprikker wel mee werken. Elise heeft zich al meer dan 5keer aangemeld op datumprikker, met naam en emailadres, maar er komt geen enkele reactie!.
Heb mij net aangemeld en direct mail gehad, wel in mijn spambox maar hij kwam directRoelof schreef:Niet in paniek raken. Bij mij zat er ook 16 uur tussen het aanmelden en de ontvangst van het bericht op mijn mailserver.gvdnberg schreef:Moet de datumprikker wel mee werken. Elise heeft zich al meer dan 5keer aangemeld op datumprikker, met naam en emailadres, maar er komt geen enkele reactie!.
Ja Roelof, ik snap dat je een mede Hoogeveener een hart onder de riem wilt steken, maar Elise heeft nog steeds geen reactie. Ze is het nu weer eens aan het proberen.Roelof schreef:Niet in paniek raken. Bij mij zat er ook 16 uur tussen het aanmelden en de ontvangst van het bericht op mijn mailserver.gvdnberg schreef:Moet de datumprikker wel mee werken. Elise heeft zich al meer dan 5keer aangemeld op datumprikker, met naam en emailadres, maar er komt geen enkele reactie!.