Lantaarn
-
cacevers
Re: Lantaarn
rare combo kwa iso en shuttertijd? was een lagere iso met lagere shuttertijd niet afdoende geweest? of probeerde je een effect te krijgen?
Ziet er nu uit als een mislukt shot imo.
-
Jelle
Beste Erwin,EvH schreef:waar zou je willen dat we op beoordelen?
gr. Erwin.
Bedankt voor je reactie.
Eigenlijk op het gehele beeld (compositie / beeld),
zelf vond ik het leuk beeld omdat de boog van de lantaarnpaal is weggevallen.
Groet,
Jelle
Met deze, inderdaad wat vreemde instelling, is het resultaat korrelig.cacevers schreef:rare combo kwa iso en shuttertijd? was een lagere iso met lagere shuttertijd niet afdoende geweest? of probeerde je een effect te krijgen?
Maar door deze instelling heeft de foto wel iets...
- keenoncoolstuff
- Clublid

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Is dit nu minimalisme? 
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.
flickr
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.
flickr
-
Daniël
Ik had de foto niet gemaakt. Er staat niks anders op dan een lantaarnpaal met licht.
Ik had meer van de omgeving willen zien, verder een andere ISO. Maak gebruik van een statief of iets dergelijks.
Ik had meer van de omgeving willen zien, verder een andere ISO. Maak gebruik van een statief of iets dergelijks.
-
Jelle
Hallo Daniël,Daniël schreef:Ik had de foto niet gemaakt. Er staat niks anders op dan een lantaarnpaal met licht.
Bedankt voor je reactie. Mijn eerste idee was, om de rest weg te laten,
zodat er een heel eenvoudig beeld ontstaat, maar uiteraard ga ik er nog
een keer mee aan de slag, dan met statief.
Groet,
Jelle