test foto bart (ebt)
- ebt
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
test foto bart (ebt)
nikon d610; tamron 24-70 f2.8; af-s nikkor 16-35 4G ED; af-s nikkor 70-200 2.8 GII ED; af-s micro nikkor 105mm 1:2,8 G ED; Sigma 150-600 mm sports; SB 700; en statief gitzo GT3542LS.
Re: test foto bart (ebt)
Leuke foto met dat gezinnetje
, zie alleen dat je scherp hebt gesteld op het nest en niet de ooievaars.

^^ leuk dat een mod jouw post en mijne aanpast. Maar was misschien handig geweest als je het zelf had gedaan.
Gezien je "bos" post weet je nog niet hoe je plaatjes moet plaatsen op het forum
Zoiezo irritant dat het gebeurt zonder bericht of even een "edit:" bericht in mijn post.
Gezien je "bos" post weet je nog niet hoe je plaatjes moet plaatsen op het forum

Zoiezo irritant dat het gebeurt zonder bericht of even een "edit:" bericht in mijn post.
- ebt
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
was wel blij met de hulp en nu snap ik hoe het plaatsen op de site werkt.
sorry voor de overlast die jij hebt ervaren
bart
sorry voor de overlast die jij hebt ervaren
bart
nikon d610; tamron 24-70 f2.8; af-s nikkor 16-35 4G ED; af-s nikkor 70-200 2.8 GII ED; af-s micro nikkor 105mm 1:2,8 G ED; Sigma 150-600 mm sports; SB 700; en statief gitzo GT3542LS.
- bjornc
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Mierenneuken is ook een vak.cacevers schreef:^^ leuk dat een mod jouw post en mijne aanpast. Maar was misschien handig geweest als je het zelf had gedaan.
Over Mierenneuken gesproken, echt mega irritant, hoeveel verschillende wijzes je het woord 'Sowieso' tegenkomt op fora.

Moet dat niet miereneuken zijnbjornc schreef: Mierenneuken is ook een vak.

Was effe kleine irritatie richting manier van post bijwerken door mod, niet tegen etb :mrgreen: