Zoals ik heb aangegeven, heb ik geen probleem met kritiek van welke aard dan ook, maar dat wil niet altijd zeggen dat ik er mee eens ben.george013 schreef:Je plaatst je fot bij beoordelingen. Zonder vraagstelling.@George, je mag zeggen wat je wilt en ja het komt misschien wat bot over maar dan moet ik daar maar tegen kunnen.
Wel even een uitleg wat ik bedoelde met de foto. Voor mij is dit de eerste keer dat ik een bewegent object fotografeer vandaar de naam actie.
Het gaat mij echter niet zo zeer om de actie maar of de foto beter kan kwa scherpte en beweging.Ik probeer je te vertellen waar je volgens mij fout zit in je compositie. De blik van die dame naar de fotograaf doorbreekt van alle kanten wat jij wilt beogen. Misschien het verschil in hoe je de camara moet bedienen en wat wil je tonen?.Hier mijn eerste foto gemaakt van een snel bewegend voorwerp/persoon.
Je wilt weten wat er beter kan,. dat wat ik zeg, of voostel in een zachtere toonatie.
George
Wat jij bedoeld klopt en ben ik het wel mee eens, maar dat was voor mij niet van belang.
En inderdaad had ik beter een vraagstelling kunnen plaatsen om wat gerichter kritiek te krijgen.