Gisteren heeft m'n vriendin nog even een paar foto's geschoten vanuit de woonkamer. Je ziet duidelijk dat je toch behoorlijk op de kwaliteit inlevert door 't raam heen.
1
2
3
4
5
Dank u!GTJ schreef:Wow... dat ziet er onstuimig uit! Mooie foto, waar is dat?]
Oei! Geen schade? Zo heb ik een keer met de giek het neusje van m'n board afgeslagen..GTJ schreef:
Ha, daar heb ik er al tientallen van gerepareerd..erger wordt het als de nekwerveltjes verschoven zijnArthur Mol schreef:Oei! Geen schade? Zo heb ik een keer met de giek het neusje van m'n board afgeslagen..
Dat klink goed !GTJ schreef:... vanuit de woonkamer ...
In je DoKa...?Marwo schreef:Een analoge plaat met een wegwerp doosje van €2,50 (inclusief film)![]()
met losse handjes gemaakt. en na het klikken dacht ik optimistisch ook nog wel even met 58 in 't uur 'ouderwets' door te draaien...![]()
Sorry, de eigenschappen in Picasa stonden niet goed meer.. Heb ik bij deze even aangepast..JaapV schreef:In je DoKa...?Marwo schreef:Een analoge plaat met een wegwerp doosje van €2,50 (inclusief film)![]()
met losse handjes gemaakt. en na het klikken dacht ik optimistisch ook nog wel even met 58 in 't uur 'ouderwets' door te draaien...![]()
Ik zie ook niets. Of in elk geval geen foto's. Alleen maar een soort zwart-wit verkeersborden...
Prachtig licht gevangen en het vertelt een mooi verhaal!willmy schreef:Wat opnames gemaakt in het mooie Enkhuizen;
1: Oude schepen bij de invaart van de Compagnieshaven.
(img)
2: Binnen voor de storm.
3: David en Goliath bij een stevige bries.
(img)