ik weet een koppeltje te vinden, hoop vandeweek meer resultaat te boeken
Het lijkt inderdaad op een kanarie.mikascm schreef:Er komen best veel vogels bij ons in de tuin omdat we ze aardig verwennen. We kopen erg vaak voer bij Vivara.
Vogels die ons adres weten te vinden zijn oa koolmees, staartmees, pimpelmees, bonte specht, boomklever, verschillende mussen ......
Echter recentelijk werden we verrast door onderstaand vogeltje.
Hij heeft een ringetje om zijn poot dus ik denk dat het een volaire vogel is die ontsnapt is. Waarschijnlijk "gewoon" een kanarie. Heeft iemand een idee?
Een koppeltje nog wel.....martijn1 schreef: ik weet een koppeltje te vinden, hoop vandeweek meer resultaat te boeken
Noem het maar gerust een WOW-momentje!GTJ schreef:Deze bruine kiekendief kwam steeds een beetje dichterbij totdat ik 'm niet eens meer in z'n geheel op de foto kreeg! Wederom een YES momentje gehad vanavond!
+1! TOP foto!JaapV schreef:Noem het maar gerust een WOW-momentje!GTJ schreef:Deze bruine kiekendief kwam steeds een beetje dichterbij totdat ik 'm niet eens meer in z'n geheel op de foto kreeg! Wederom een YES momentje gehad vanavond!