Stoomtreinen naar de tijd van toen

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Gert Wagelaar

Stoomtreinen naar de tijd van toen

Bericht door Gert Wagelaar » zo aug 12 2007 8:03 pm

1 en 2 september in Beekbergen op de Veluwe. Terug naar Toen is de jaarlijkse grote stoom-manifestatie van de Veluwsche Stoomtrein Maatschappij. Er rijden pendeltreinen tussen Apeldoorn en Beekbergen, tussen Beekbergen en Loenen en tussen Loenen en Dieren. Daarnaast rijden er speciaal voor de fotografen en filmers diverse goederentreinen.

Voor deze treinen komen alle bedrijfsvaardige stoomlocomotieven van de VSM in dienst. Daarnaast wordt als gast een locomotief van de Zuid Limburgse Stoomtrein Maatschappij verwacht. Naast stoomlocomotieven zullen ook enkele historische diesellocomotieven van de VSM in actie komen.

Fotografisch mooi met de stoom, het landschap en de oude aankleding van station en depot.

Zie mijn flickr pages, bij de set Trains, voor meer foto's, http://www.flickr.com/photos/wagelaar

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » zo aug 12 2007 10:04 pm

Hé dat is redelijk in de buurt, lijkt me leuk. Stoom is cool :wink:

Roberto

Bericht door Roberto » ma aug 13 2007 12:32 am

Kan jij niet onze gids spelen, gert? Aangezien je het evenement kent en de materie! Lijkt mij wel cool... stoom ook! :lol:

mzzl, Robbert

Ed Post
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Ed Post » ma aug 13 2007 4:33 pm

Hij staat in de agenda genoteerd...
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....

Gert Wagelaar

Bericht door Gert Wagelaar » ma aug 13 2007 8:50 pm

Wil wel een gids zijn, weet nog niet welke datum ik kan, kom er binnenkort op terug.

deafcon1

Bericht door deafcon1 » di aug 14 2007 12:55 pm

Ga ieder jaar,dus wie weet tot ziens!

BUG322

Bericht door BUG322 » di aug 14 2007 3:50 pm

Het is bij mij om de hoek zo'n beetje

Afbeelding

groetjes

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”