Ik gebruik mijn IPad3 (mijn eerste IPad en Apple apparaat) om foto's aan het einde van een dag te bekijken. Daarna zet ik ze op m'n laptop en externe harddisks voor opslag en eventuele bewerking.
Ik komt er maar niet achter hoe ik die foto's allemaal tegelijk van de IPad verwijder. De handleiding voor IOs 5.1. geeft alleen aan hoe een album te verwijderen is, maar daarmee verdwijnen de foto's niet. Ik kan de foto's wel stuk voor stuk verwijderen, maar dat wordt een probleem als ik na een dag met 500 foto's thuis kom. Op een windows-machine is het ctrl-A en delete en klaar ben je.
Is er een handeling die ik over het hoofd zie?
Foto's verwijderen van een IPad3
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Foto's verwijderen van een IPad3
D7000, Nikkor AF-S 17-55 2.8G, Nikkor 18-200mm VRII, grip MB-D11, SB-800 (+ Agfa Silette, Minolta X-300 en X-700 met wat lenzen).
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Foto's verwijderen van een IPad3
http://howto.cnet.com/8301-11310_39-573 ... -the-ipad/" onclick="window.open(this.href);return false;
en
http://hints.macworld.com/article.php?s ... 7192140470" onclick="window.open(this.href);return false;
en
http://hints.macworld.com/article.php?s ... 7192140470" onclick="window.open(this.href);return false;
Hallo,
Misschien heb je hier iets aan?
http://support.apple.com/kb/HT4236?view ... cale=nl_NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien heb je hier iets aan?
http://support.apple.com/kb/HT4236?view ... cale=nl_NL" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumlid
Dank voor jullie snelle reactie!
Uit de artikelen blijkt dat er inderdaad geen 'select all' functie bestaat. Grappig is ook dat de eenvoudigste manier (dus niet via ITunes) bij toeval is ondekt! Athans, staat niet in de handleiding. Ik ben waarschijnlijk niet intuitief genoeg om er zelf achter te komen.
Voor degenen met helzelfde probleem: druk op de 'delen met' knop, selecteer een foto, maar hou de vinger op het scherm, en swipe dan over de foto's die je in het scherm ziet. Zijn alle foto's in het scherm aangevinkt, scroll dan met de andere hand naar de volgende pagina terwijl je je vingerop het scherm houdt. De geleselecteerde foto kun je vervolgens verwijderen met de 'verwijder' knop.
Dat scheelt me 's straks op vakantie avonds weer een paar minuten!
Uit de artikelen blijkt dat er inderdaad geen 'select all' functie bestaat. Grappig is ook dat de eenvoudigste manier (dus niet via ITunes) bij toeval is ondekt! Athans, staat niet in de handleiding. Ik ben waarschijnlijk niet intuitief genoeg om er zelf achter te komen.
Voor degenen met helzelfde probleem: druk op de 'delen met' knop, selecteer een foto, maar hou de vinger op het scherm, en swipe dan over de foto's die je in het scherm ziet. Zijn alle foto's in het scherm aangevinkt, scroll dan met de andere hand naar de volgende pagina terwijl je je vingerop het scherm houdt. De geleselecteerde foto kun je vervolgens verwijderen met de 'verwijder' knop.
D7000, Nikkor AF-S 17-55 2.8G, Nikkor 18-200mm VRII, grip MB-D11, SB-800 (+ Agfa Silette, Minolta X-300 en X-700 met wat lenzen).
-
- Clublid
Ik vind het belachelijk dat dit er niet in zit. Net als er vroeger geen copy paste inzat.Agfa schreef:Dank voor jullie snelle reactie!
-
- Forumlid
Ik begrijp ook niet waarom dhr. Jobs deze functie niet heeft ingebouwd. Ik ben daar waarschijnlijk te dom voor. Als enige Windows gebruiker in een Apple-fan gezin zal ik eens vragen of zij die functie niet missen. Zal we iets met intuitie te maken hebben 

-
- Clublid
En op mijn android telefoon heb ik ook gewoon een knop select all.Agfa schreef:Ik begrijp ook niet waarom dhr. Jobs deze functie niet heeft ingebouwd. Ik ben daar waarschijnlijk te dom voor. Als enige Windows gebruiker in een Apple-fan gezin zal ik eens vragen of zij die functie niet missen. Zal we iets met intuitie te maken hebben