De Nikon 80-200mm F2.8 nog een boven gehaald en steeds verwonderd van de kwaliteit ervan !
UPDATE, aan alle wensen getracht te voldoen...

Alvast bedankt voor het kijken...
Den Door.
neen, zonder enige filter. Op mijn scherm zie ik persoonlijk niks mis met de kleuren....Skippy schreef:Heel mooi model. Foto oogt wat flets, gebrek aan contrast en verzadiging. Heb je een filter op het objectief?
Witbalans in UPDATE aangepast op 5700yzf1kr schreef:Dat komt door de witbalans, die staat op flits (5500k) terwijl er slechts ingeflitst is.
Het was waarschijnlijk bewolkt waardoor het omgevingslicht veel witter, was dan het flitslicht. Even de witbalans naar bijvoorbeeld 5700k schuiven levert een wat mooier beeld denk ik.
Je moet je niet verplicht voelen hoor, was maar een suggestie.dendoor schreef:Witbalans in UPDATE aangepast op 5700yzf1kr schreef:Dat komt door de witbalans, die staat op flits (5500k) terwijl er slechts ingeflitst is.
Het was waarschijnlijk bewolkt waardoor het omgevingslicht veel witter, was dan het flitslicht. Even de witbalans naar bijvoorbeeld 5700k schuiven levert een wat mooier beeld denk ik.