Groet,
Jan (van Yuul

Hoi Jan,Jan en Yuul schreef:Ik ben het snel scrollend niet tegengekomen, maar een extra batterij lijkt mij ook een must.... en de originele zijn flink aan de prijs.
Groet,
Jan (van Yuul)
Wij laden nooit batterijen op die nog niet geheel leeg zijn, zodat je meestal met een niet geheel geladen batterij in de body op pad gaat, vandaar...DannySan schreef: Voor 'gewoon een dagje' op pad met de camera is een vooraf volledig opgeladen batterij voldoende.
Dat wordt vaak beweerd, maar wij kunnen ons toch niet aan de indruk onttrekken dat onze werkwijze uiteindelijk beter voor de batterijen is. De oudste (EN-EL-3e) zijn nu meer dan 5 jaar in gebruik en vertonen niet of nauwelijks tekenen van verminderde capaciteit.Patrick schreef:Een must lijkt me overdreven. Wel handig, maar een accu gaat wel vele honderden foto's mee. En het is niet schadelijk de accu al op te laden voor deze helemaal leeg is!
Juist ja, das dus ook weer mooi.Raven schreef:Zo, toch maar besloten een 2e baantje te nemen zodat ik ook geen smoes nodig heb voor dat het te veel geld is. Net 8 uur in de bollenschuur gestaan is toch wel weer 40 euro per dag
Dan betaal je wel gelijk 150 euro meer.Casanova56 schreef:Juist ja, das dus ook weer mooi.Raven schreef:Zo, toch maar besloten een 2e baantje te nemen zodat ik ook geen smoes nodig heb voor dat het te veel geld is. Net 8 uur in de bollenschuur gestaan is toch wel weer 40 euro per dag
Maar dan nog een tip.
Zou je geen AF S 18-105 mm nemen in plaats van de AF S 18-105 mm?
De reden is, daar zal je veel meer plezier van hebben en je heb dan gelijk korte tele.
Ja oke, maar dan heb je ook gelijk wat behoorlijk in tele erbij, of die kitlens wel nemen en dan later een AF S 55-200 erbij kopen.Raven schreef:Dan betaal je wel gelijk 150 euro meer.Casanova56 schreef:Juist ja, das dus ook weer mooi.Raven schreef:Zo, toch maar besloten een 2e baantje te nemen zodat ik ook geen smoes nodig heb voor dat het te veel geld is. Net 8 uur in de bollenschuur gestaan is toch wel weer 40 euro per dag
Maar dan nog een tip.
De reden is, daar zal je veel meer plezier van hebben en je heb dan gelijk korte tele.
Wat voor verschil zit hier inCasanova56 schreef:[
Maar dan nog een tip.
Shit foutje van me, dat gebeurd me dus niet vaak.a vgastel schreef:Wat voor verschil zit hier inCasanova56 schreef:[
Maar dan nog een tip.