Panorama foto`s maken

Discussies over fotografie met de Coolpix camera's
Plaats reactie
SjokeM

Panorama foto`s maken

Bericht door SjokeM » di jul 17 2012 9:13 pm

Hallo,

Heb vandaag mijn Nikon coolpix S8200 binnen, echt een fantastisch ding.
Mooie foto`s en filmopnames, nu las ik ook dat je panorama foto`s kunt maken alleen vraag ik mij af hoe dit precies in zijn werking gaat?

Ik snap niet op welke stand ik hem moet zetten, je kan hem op 180 en 360 graden zetten?
Het is mij even niet duidelijk en in de handleiding staat er vrij weinig over, misschien dat jullie het mij helder kunnen uitleggen?

Alvast bedankt,
Sjoke

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Re: Panorama foto`s maken

Bericht door Léon Obers » di jul 17 2012 10:42 pm

SjokeM schreef: Het is mij even niet duidelijk en in de handleiding staat er vrij weinig over
Weinig?
Ik denk dat je dan toch echt beter de handleiding door moet nemen, en de tijd moet nemen om alles wat erover geschreven wordt in je op te nemen en droog te oefenen. Bij elkaar 6 volle pagina's alleen over dit onderwerp.

Blz. 49 en zeer uitgebreid bij het Hoofdstuk "Referentiegedeelte" Pagina 2 t/m 6
Stap voor stap wat je moet instellen en hoe je te werk gaat, compleet met plaatjes ter verduidelijking.
http://www.nikonsupport.eu/europe/Manua ... _Nl_01.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Een nieuwe camera die je nog geen dag hebt, kost gewoon de nodige tijd en moeite aan verkenning en probeersels.
Met de "Naslaggids" er naast (zoals de gebruikshandleiding van dit boekje wordt genoemd) moet dat beslist lukken.
Heb je daarna nog vragen, of dingen die je niet begrijpt, stel je vraag dan gericht op welk onderdeel je vastloopt. Kunnen mensen een gericht antwoord teruggeven.
Vriendelijke groet, Léon Obers

SjokeM

Re: Panorama foto`s maken

Bericht door SjokeM » wo jul 18 2012 7:56 pm

Ik snapte niet waar de naslaggids was, maar dat staat op de CD, oftewel die PDF file die je doorstuurden.

Heb het eindelijk door die panorama shots zijn echt gruwelijk!

Plaats reactie

Terug naar “Coolpix”