We moeten echt binnenkort een keer een Coolpix-only fotowandeling organiseren!

Ja, inderdaad. Leuk!Jolanda schreef:Kan ik aan mijn dochter vragen of ik haar S3300 mag lenen....
Op een camping met een paar duizend Euro aan cameraspullen? Lijkt me niet praktisch. En ik denk ook niet dat mijn vertrouwen in de mensheid groot genoeg is...jac49 schreef:Patrick,geen zin om een paar kilootjes mee te slepen?Ik zou me nog een keertje bedenken .
![]()
Trouwens ik weet niet of het wel een zo goed idee is Coolpix only , krijgen we dan straks DX en FX only ?enz.![]()
Iets voor onze Regiocoördinatoren :mrgreen: om een en ander te regelen!Patrick schreef:
Die Coolpix-dag moeten we zeker regelen. Haarlem in september of oktober? Of Amsterdam.
Maar naar kijken na ons clubevent.
Prima. Beter nog dan zelf iets regelen.hans1956 schreef:Iets voor onze Regiocoördinatoren :mrgreen: om een en ander te regelen!Patrick schreef:
Die Coolpix-dag moeten we zeker regelen. Haarlem in september of oktober? Of Amsterdam.
En wat dacht je van Groningen dat is helemaal achtergebleven gebiedPatrick schreef:Prima. Beter nog dan zelf iets regelen.hans1956 schreef:Iets voor onze Regiocoördinatoren :mrgreen: om een en ander te regelen!Patrick schreef:
Iets in Noord Holland of Zuid Holland graag. Het is al vaak zo gezellig in Brabant en Limburg...
George Fennes schreef:
En wat dacht je van Groningen dat is helemaal achtergebleven gebied