Vanmiddag wat vogels gefotografeerd in onze tuin. Het regende pijpenstelen en vanuit de keuken deze opnames gemaakt met de 70-200 vrII met TC20 III op 400mm.
1 de houtduif
2 de kraai
Gr. Hans
Semi amateur met Mooie pro camera's, een Coolpix P7100 en een analoge F80 met mooi Nikon glaswerk!
Nog maar eentje dan? Ik heb een hele serie. Geweldig licht en elke keer kwam de Kiek super dichtbij, heb geweldig genoten en de adrenaline gierde door m'n lijf!
En dan hebben meerdere mensen ook nog eens twee vale gieren waargenomen vlakbij, het mot niet gekker worden zeg!!
Vaak zie ik de visdiefjes hier wel vliegen, maar ik had nog geen goede foto van deze snelle vlieger kunnen nemen. Door de stormachtige wind van gisteren bleven ze mooi op dezelfde plek hangen en 't zonnetje kwam er ook net effe door. Dikke prima dus!
Wel weer erg fraaie foto's van de kiekendief,Jeroen.
, tijd al niks meer gedaan met de 500 mm.
De Vr was toch kapot, is inmiddels al drie weken bij Nikon,wordt je wel verdrietig van,
het was tenslotte een vrijwel nieuw objectief nog geen x gebruikt
Laatst gewijzigd door John Jansen op vr jul 20 2012 10:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook maar weer is een foto van mijn kant .
Weet overigens hoe het is john om zonder lens te zitten , mijn statief is eind april omgedonderd waardoor de ring waar de statief voet aan vast zit was afgebroken.
Al met al ben ik hem ruim een maand kwijt geweest want de ring was niet op voorraad in europa.