Nikon D3100 aanbieding?
- Johan v. V.
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Nikon D3100 aanbieding?
Ik zou wel eens willen weten wie er ervaring heeft met een beschadigde lens ondanks het gebruik van een zonnenkap!
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
18-55 kost tweedehands rond de € 40,00 zonder uv filter, de oude kostte toen rond nieuw € 85,00Bea schreef:Een beetje fatsoenlijk filter kost net zo duur als de 18-55 dus lijkt het me in dit geval zeker overbodig
18-105 kost tweedehands rond de € 175,00 met filter, nieuw in de winkel kost de lens rond de € 260,00 met UV filter
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Hoeveel krassen heb je al op je filters zitten? Anders: hoeveel voordeel heb je er al van gehad?Casanova56 schreef:Een ongeluk zit altijd in een klein hoekje.Patrick schreef het al eerder. Laat het UV-filter gewoon achterwege. De zonnekap is voldoende. (Er zijn evenveel voor-als tegenstanders voor deze filter stelling). Al mijn objectieven hebben geen filter. Wel zonnekappen.
Heb je dan een kras aan je filter over gehouden, is die toch wel een stuk goedkoper als je lens.
Ja ja, op al mijn lensen zit dus ook een filter.

Filters zijn te duur om als bescherming te dienen voor een objectief in deze prijsklasse. Filters die dat niet zijn moet je gewoon niet voor je objectief willen hebben.
- PvGessel
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
(off topic)Casanova56 schreef:Een ongeluk zit altijd in een klein hoekje.Patrick schreef het al eerder. Laat het UV-filter gewoon achterwege. De zonnekap is voldoende. (Er zijn evenveel voor-als tegenstanders voor deze filter stelling). Al mijn objectieven hebben geen filter. Wel zonnekappen.
Heb je dan een kras aan je filter over gehouden, is die toch wel een stuk goedkoper als je lens.
En? zit er al een kras op uw filter?
Oeps..Patrick had dezelfde gedachte.. :mrgreen:
M.v.g Peter.
D750 met wat Sigma ART glas.
D750 met wat Sigma ART glas.
nee, maar een ongeluk zit dus altijd in een klein hoekjeMzpeter schreef:(off topic)Casanova56 schreef:Een ongeluk zit altijd in een klein hoekje.Patrick schreef het al eerder. Laat het UV-filter gewoon achterwege. De zonnekap is voldoende. (Er zijn evenveel voor-als tegenstanders voor deze filter stelling). Al mijn objectieven hebben geen filter. Wel zonnekappen.
En? zit er al een kras op uw filter?
een filter kost rond de € 40,00
een 18-105 kost in de winkel rond de €225,00
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Wat kost een goede verzekering voor een 18-105 VR?Mzpeter schreef:nee, maar een ongeluk zit dus altijd in een klein hoekjeCasanova56 schreef:En? zit er al een kras op uw filter?
een filter kost rond de € 40,00
een 18-105 kost in de winkel rond de €225,00
En we hebben het hier trouwens over een 18-55, toch?
Morgen eindelijk de D3100 met 18-55 ophalen
Maar ik ben toch nog niet zo zeker over de actie..
Op de flyer staat een foto afgebeeld van de D3100 met 18-55 en in de tekst staat de 18-55 er ook bij. Voor 350 euro. Normaal doet MM dan van: Body +++ Objectief = actie. De body alleen kost bij MM ook 350 euro dus straks krijg ik te horen dat ie nog gewoon 400 kost met de lens erbij. Iemand die hier meer vanaf weet?

Maar ik ben toch nog niet zo zeker over de actie..
Op de flyer staat een foto afgebeeld van de D3100 met 18-55 en in de tekst staat de 18-55 er ook bij. Voor 350 euro. Normaal doet MM dan van: Body +++ Objectief = actie. De body alleen kost bij MM ook 350 euro dus straks krijg ik te horen dat ie nog gewoon 400 kost met de lens erbij. Iemand die hier meer vanaf weet?
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Contacteer:
Zoals ik de folder lees (de online versie voor Rotterdam Centrum) is de aanbieding MET lens.
Mijn foto-site
Helaas, geen Nikon-spul meer.
Zend PM als je mijn foto wil bewerken, zodat ik er iets van kan leren
Helaas, geen Nikon-spul meer.
Zend PM als je mijn foto wil bewerken, zodat ik er iets van kan leren
-
- Forumlid
heb je ookal gekeken bij :
foka rotterdam - 5 jaar garantie!!!!
camera.nl - goedkoper dan de mm.
zelf zou ik ook een goede tas nemen als ik jou was, en het uv filter laten liggen.
als je bij foka de fokakaart neemt krijg je op je tas 10% korting.
een lowepro flipside 200 zou voor jou foto gear super zijn.
misschien dat je daar een heel mooi prijsje in het geheel kan maken
succes met uitzoeken!
zelf zou ik ook een goede tas nemen als ik jou was, en het uv filter laten liggen.

succes met uitzoeken!
Nikon d7000
Nikon mb-d11
Nikkor 35mm f1.8 - Nikkor 85 f1.8 - Nikkor 18-55 - Nikkor 55-200 vr - Sigma 10-20
Nikon SB400
Lowepro vertex 200 aw
Black rapid rs-sport limited
vriendin
Nikon d40
Lowepro flipside 200
Black rapid rs-w1
Nikon mb-d11
Nikkor 35mm f1.8 - Nikkor 85 f1.8 - Nikkor 18-55 - Nikkor 55-200 vr - Sigma 10-20
Nikon SB400
Lowepro vertex 200 aw
Black rapid rs-sport limited
vriendin
Nikon d40
Lowepro flipside 200
Black rapid rs-w1
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Met een aankoop bij camera.nl zou ik me nog een keer bedenken. De garantie afhandeling is nu niet helemaal je van het. Zie dit recente draadje op het forum: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 19&t=40301. Dit ter overweging.heineken787 schreef:heb je ookal gekeken bij :
succes met uitzoeken!
Vanzelfsprekend hoop ik dat je hierop geen beroep hoeft te doen. Maar moch het wel zo zijn dan wil je wel dat het goed gaat.
En voor de rest vooral veel plezier vandaag met de koop!
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
Mehh, zitten al weer vlekken op het objectief
Iemand een idee om vingerafdrukken eraf te halen? 

vingerafdrukken kan je dus met een hele zachte kwast af halen, dus beslist een kwast die voor nergens is gebruikt
is ook een zachte kwast en aan de andere kant een gummetje te koop, Hama Lenspen
kosten rond de € 15,00 met korting bij camera.nl
is ook een zachte kwast en aan de andere kant een gummetje te koop, Hama Lenspen
kosten rond de € 15,00 met korting bij camera.nl
Best een klote dag vandaag eigenlijk
Ik wou m;n camera ff testen op m'n zus, beetje high speed, zou ze richting de lens toe lopen. Wat gebeurd er.. Vol met dr neus tegen t front element op en daardoor kreeg ik ook nog een dikke klap in me gezicht van de camera. Ze had een dikke laag foundation op dus daar zaten ook al vlekken van op de lens. Krasjes weet ik niet maar vind 't zwaar kut. Ik ga hem maandag even meenemen naar een fotospeciaalzaak hier in het dorp, zou het iets kosten om er even naar te kijken of er geen beschadigingen met de lens zijn? Ik koop morgen gelijk een UV-Filter.

Ik wou m;n camera ff testen op m'n zus, beetje high speed, zou ze richting de lens toe lopen. Wat gebeurd er.. Vol met dr neus tegen t front element op en daardoor kreeg ik ook nog een dikke klap in me gezicht van de camera. Ze had een dikke laag foundation op dus daar zaten ook al vlekken van op de lens. Krasjes weet ik niet maar vind 't zwaar kut. Ik ga hem maandag even meenemen naar een fotospeciaalzaak hier in het dorp, zou het iets kosten om er even naar te kijken of er geen beschadigingen met de lens zijn? Ik koop morgen gelijk een UV-Filter.
Kijk dit bedoel ik nu, een ongeluk zit in een klein hoekje.Raven schreef:Best een klote dag vandaag eigenlijk![]()
Weet niet of daar kosten aan zijn verbonden, om er ff naar te laten kijken.
Maar als je dan toch bij die fotospeciaalzaak ben, koop dan gelijk zo'n Hama Lenspen, dat is een zacht kwastje met aan de andere kant een gummetje.