ik zit te denken aan de overstap op een D4

nu ben ik deze tweedehands tegen gekomen, uitstekende staat met 1750 clicks.
incl. alle toebehoren en 20 maanden garantie.
wat is een goede prijs hiervoor?
mvg,
bart van noord
Vier maanden daarvoor bijna € 6.000,= uitgeven en dan nu de hobby beeindigen?bartvannoord schreef:Ja klopt.
Wegens beeindigen hobby.
Het feit dat je de garantie wel via de originele koper moet claimen, tenzij je een bon zonder NAW gegevens hebt (en de winkel die gegevens ook niet heeft opgeslagen). In tegenstelling wat wel eens wordt beweerd is garantie NIET overdraagbaar, tenzij dat specifiek in de overeenkomst/voorwaarden staat.bartvannoord schreef:Misschien tips wat de risico's kunnen zijn als er nog 20 maanden garantie op zit.
Had gelijk even verteld dat de D4 via een winkel werd aangeboden. In dat geval kun je de winkelier gewoon vragen de garantie te verstrekken. Mits je er een betrouwbaar gevoel hebt bij deze winkelier. Ik zou de winkel persoonlijk bezoeken wanneer je deze verder niet kent voor een 1e indruk.bartvannoord schreef:ik heb de winkel een mail gestuurd of de garantie overdraagbaar is. en wat precies de voorwaarden hieraan zijn.
anders is het risico inderdaad veel te groot.
maar even kijken kan natuurlijk nooit kwaad.
Een winkel biedt een product aan wegens beëindiging hobby ? Een winkelier zal dit argument toch niet zo snel gebruiken lijkt mebartvannoord schreef:ik heb de winkel een mail gestuurd of de garantie overdraagbaar is. en wat precies de voorwaarden hieraan zijn.
anders is het risico inderdaad veel te groot.
maar even kijken kan natuurlijk nooit kwaad.
Het komt wel vaker voor hoor. Kunnen persoonlijke achtergronden aan ten grondslag liggen dat iemand dit soort beslissingen neemt.reneo57 schreef:Hier klopt volgens mij iets niet, de D4 is nog mar een paar maanden uit dan ga je hem eerst kopen voor een kleine 6000 € en dan besluit je te stoppen me je hobby, heel vreemd allemaal.