Castlefest 2 t/m 5 Augustus Lisse

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
André
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Castlefest 2 t/m 5 Augustus Lisse

Bericht door André » di jul 31 2012 7:33 am

Ik ga definitief op vrijdag. Jammer dat het festival pas om 11.00 begint op vrijdag, maar het is voor mij de enige dag dat ik kan. Geen idee of er nog mensen gaan op vrijdag die wat willen afspreken, maar daar hoor/lees ik wel van jullie.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

Sorenos
Forumlid
Forumlid

Bericht door Sorenos » di jul 31 2012 9:30 am

André schreef:Ik ga definitief op vrijdag. Jammer dat het festival pas om 11.00 begint op vrijdag, maar het is voor mij de enige dag dat ik kan. Geen idee of er nog mensen gaan op vrijdag die wat willen afspreken, maar daar hoor/lees ik wel van jullie.
Vrijdag heeft als enigste dag in de avond wel een vuurshow! :) En 2 populaire bandjes die optreden, dus komen er toch waarschijnlijk net zoveel mensen als op de zaterdag. Bij de ene dag laat je wat, bij de andere dag heb je wat :)

André
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door André » di jul 31 2012 10:06 am

Ik was vorig jaar ook op vrijdag en het was inderdaad druk genoeg. Ik moet echter om 18.00 weer in Amersfoort zijn, vandaar dat ik het jammer vind dat het pas om 11.00 start en de andere dagen om 10.00 uur. Maar aan de andere kant, van 11.00 tot 17.00 is ook tijd zat om mooie foto's te maken. Wel even met zijn allen duimen voor droog weer. Maar als ik het zo bekijk zijn de vooruitzichten niet zo heel slecht. Ook niet echt optimaal, maar het belangrijkste is dat het droog blijft.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Sorenos
Forumlid
Forumlid

Bericht door Sorenos » di jul 31 2012 11:25 am

André schreef:Ik was vorig jaar ook op vrijdag en het was inderdaad druk genoeg. Ik moet echter om 18.00 weer in Amersfoort zijn, vandaar dat ik het jammer vind dat het pas om 11.00 start en de andere dagen om 10.00 uur. Maar aan de andere kant, van 11.00 tot 17.00 is ook tijd zat om mooie foto's te maken. Wel even met zijn allen duimen voor droog weer. Maar als ik het zo bekijk zijn de vooruitzichten niet zo heel slecht. Ook niet echt optimaal, maar het belangrijkste is dat het droog blijft.
Ah ok, dat is inderdaad erg jammer. Want ook in de avond is er meer dan genoeg te beleven op castlefest. En inderdaad hopen dat het droog blijft... ik heb geen zin om in een nat tentje en alles te zitten xD En natuurlijk ook voor de foto's he. Waar zou ik een foto van jou kunnen vinden? Dan spreek ik je nog wel even aan als ik je zie!

André
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door André » di jul 31 2012 11:52 am

Foto's van mij bestaan niet. ik ben genetisch digitaal niet vast te leggen :P :P :P . Maar ik ben heel herkenbaar. Erg klein, 1.43, kale kop, meestal een knalgele nikon jas aan (tenzij het 30 graden is natuurlijk) en een dikke D800 om mijn nek. De kans is ook groot dat ik rondscheur in een rode scootmobiel, hoewel ik die meestal ergens in een hoek neerzet en toch probeer wat te lopen. De scootmobiel gaat wel mee naar Lisse omdat de afstand tussen de parkeerplaats en het terrein behoorlijk is. (Voor mij althans)

André
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door André » di jul 31 2012 12:00 pm

Blijkbaar is het iemand toch gelukt mij digitaal vast te leggen, dus bij deze een foto van dat goddelijke lichaam van mij.

Afbeelding

Voor alle duidelijkheid ik ben dus dat kereltje aan de linkerkant. :shock: :shock: :shock:

Sorenos
Forumlid
Forumlid

Bericht door Sorenos » di jul 31 2012 12:53 pm

André schreef:Foto's van mij bestaan niet. ik ben genetisch digitaal niet vast te leggen :P :P :P . Maar ik ben heel herkenbaar. Erg klein, 1.43, kale kop, meestal een knalgele nikon jas aan (tenzij het 30 graden is natuurlijk) en een dikke D800 om mijn nek. De kans is ook groot dat ik rondscheur in een rode scootmobiel, hoewel ik die meestal ergens in een hoek neerzet en toch probeer wat te lopen. De scootmobiel gaat wel mee naar Lisse omdat de afstand tussen de parkeerplaats en het terrein behoorlijk is. (Voor mij althans)
Haha komt goed! En daarvoor is zo'n scootmobiel wel erg handig ;) Zelfs van de bus naar de ingang is het nog een behoorlijk stukje lopen.

André
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door André » di jul 31 2012 2:26 pm

Voor mij helaas niet alleen handig, maar ook bittere noodzaak. Maar we gaan er niet treurig van worden hoor. We gaan gewoon weer lekker knallen vrijdag en heb er weer veel zin in.

Galloper
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Galloper » di jul 31 2012 5:20 pm

Even voor de duidelijkheid, ik ben die lange aan de rechterkant :D

Foto is trouwens gemaakt door een elfje, schijnbaar lukt het alleen elfjes om André vast te leggen :)

John Hoenen
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door John Hoenen » di jul 31 2012 5:41 pm

Galloper schreef:Even voor de duidelijkheid, ik ben die lange aan de rechterkant :D

Foto is trouwens gemaakt door een elfje, schijnbaar lukt het alleen elfjes om André vast te leggen :)
Ik vind het ook al een hele kunst om jou een beetje toonbaar op de foto te krijgen..... :P

Galloper
Forumlid
Forumlid

Bericht door Galloper » di jul 31 2012 5:49 pm

John Hoenen schreef:
Galloper schreef:Even voor de duidelijkheid, ik ben die lange aan de rechterkant :D

Ik vind het ook al een hele kunst om jou een beetje toonbaar op de foto te krijgen..... :P
Het lukt mezelf amper :shock:

jacques1
Forumlid
Forumlid

Bericht door jacques1 » di jul 31 2012 7:14 pm

Zondag zijn wij er ook !!

Kijk er naar uit....... Maar hoe herken ik de andere fotografen ?
Enne niet zeggen :die met een camera...... :)

Gr., Jacques

TriGGeR
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door TriGGeR » di jul 31 2012 7:18 pm

ik ga zondag ook heen samen met mijn vrouwtje en een zootje vriendinnen van haar... :D
Ben benieuwd...

Groet

Wijnand
Nikon D610 / Nikon SB 700 / Sigma 105 mm. macro f2.8 DG / Nikkor 35 mm. f1.8 / Nikorr 24-70 2.8 /
Nikkor 50 mm. f1.8 G / Nikkor 70-300 mm / filters e.d.

http://wijnand.smugmug.com/

Sorenos
Forumlid
Forumlid

Bericht door Sorenos » di jul 31 2012 10:15 pm

Hahahaha, dat had ik al lang geconcludeerd. Je profielfoto lijkt namelijk een beetje op die van die lange ;)

En André, ja dat is helaas zo. Maar inderdaad niet treuren! :D Btw, als je wilt kan je de scootmobiel heel stoer aankleden.. zie dat wel vaker gebeuren met hertenvellen. En eentje had zichzelf als een vampier gekleed met een bloedinfuus xD

Sorenos
Forumlid
Forumlid

Bericht door Sorenos » di jul 31 2012 10:18 pm

jacques1 schreef:Zondag zijn wij er ook !!

Kijk er naar uit....... Maar hoe herken ik de andere fotografen ?
Enne niet zeggen :die met een camera...... :)

Gr., Jacques
Ik gok toch diegenen met een Nikon strap.. xD

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”