gemaakt met een D3100 met een 55-200 lens

Leuk weer een Eindhovenaar er bij.ron_R schreef:vandaag naar naar wildpark Gangelt geweest
gemaakt met een D3100 met een 55-200 lens
sjoppen schreef:Leuke foto's. Toevallig zijn wij daar afgelopen maandag geweest. Tot mijn verrassing een aardig parkje met sommige mooie verblijven.
Ik had hier niet op gerekend en had mijn lompe tele maar thuis gelaten, het was dus behelpen.
Hier wat andere dieren.]
Hier een tip.sjoppen schreef:Wat betreft die exif data, die krijg ik inderdaad nooit mee met mijn foto's.
Ik gebruik een flickr pro account. Gebruik de rechter muisknop om de link naar de te posten foto zichbaar te krijgen. Dit werkt prima maar zonder exif data.
Wat moet ik doen om deze wel mee te krijgen? Kan niet zo snel een duidelijk oplossing vinden op het web.
Ben niet van plan om te switchen naar een andere share site.
HOIsjoppen schreef:Wat betreft die exif data, die krijg ik inderdaad nooit mee met mijn foto's.
Ik gebruik een flickr pro account. Gebruik de rechter muisknop om de link naar de te posten foto zichbaar te krijgen. Dit werkt prima maar zonder exif data.
Wat moet ik doen om deze wel mee te krijgen? Kan niet zo snel een duidelijk oplossing vinden op het web.
Ik maak gebruik van photobucket.coma vgastel schreef:HOIsjoppen schreef:Wat betreft die exif data, die krijg ik inderdaad nooit mee met mijn foto's.
je dient dan een account dacht betalend aan te maken anders gaat het niet lukken.
Hoe flickr werkt weet ik helaas niet ,maar er is info hier op het forum.
googel maar eens naar het forum dan zie je de reakties hier op.![]()
Er zijn diverse mogelijkheden.
gebruik zelf deze
Is vrij makkelijk en alleen voor uploaden en plaatsen van fotos op het forum.
exif gaat altijd mee of ik doe zelf iets verkeerd tot nu toe geen probleeem met deze.
Mocht je hier niet uit komen even een pb tje en hulp is onder weg.![]()
http://imageshack.us/" onclick="window.open(this.href);return false;