Pas op. Overstekende molen................ Daams molen
- jantom
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Pas op. Overstekende molen................ Daams molen
Goed gedaan, Jan.
Jan
Jan
-
- Forumlid
Mooi fotoverslag Jan.
Met veel genoegen gevolgd.
Bedankt.
Met veel genoegen gevolgd.
Bedankt.
- Franklin
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Jan,
Als techneut heb ik veel plezier van deze fotoserie gehad.
Je uitleg bij de werkzaamheden was prima, de foto's zijn zeer illustrerend en spreken voor zich.
Bedankt!
Als techneut heb ik veel plezier van deze fotoserie gehad.
Je uitleg bij de werkzaamheden was prima, de foto's zijn zeer illustrerend en spreken voor zich.
Bedankt!
D850; D500; MB-D18; MB-D17; AF-S 14-24/2.8, AF-S 24-70/2.8; AF-S 70-200/2.8; AF-S 200-500/5.6E ED VR; AF-S 105/2.8 Micro; AF-D 50/1.8: AF-D 85/1.8; PC Nikkor 35/2.8; TC-14E III; SB-900; Nikon 1: 1J4; 10-30/3.5-5.6; FT-1
- JDPix
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Mooi project Jan, zowel van jou als fotograaf als van de aannemer.
Groeten, Johan
Foto's: https://jdroog.myportfolio.com
Foto's: https://jdroog.myportfolio.com
- marcel.b
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
In Spijkenisse (mijn woonplaats) is enige tijd geleden een molen enkele meters opgehoogd in verband met hoge nieuwbouw in het centrum. De molen die nog in gebruik is zou anders niet genoeg wind vangen. Bij aanvang van het project dacht ik wat zonde van de oude molen , maar na alle werkzaamheden is het toch wel tot een mooi resultaat gekomen gelukkig. Koste heel veel geld omdat alles op maat gemaakt moet worden om de molen op te vijzelen. En nu zijn we een pannekoekhuis rijker want die is nu onder in de molen gehuisvest ! Zo zie je maar.....
D4, Nikon glas, Feisol.
Fuji XT 1
Fuji XT 1
- ger k.
- Forumlid
Erg mooi verslag van een technisch "hoogstandje".
Vervolg...?
Vervolg...?
Fotograferen is schrijven met licht. D800E
- jan
- Bestuurslid
- Contacteer:
Niet de molen in Vaassen. Maar misschien het molenaartje (foto 119) nog. Die zijn vergeten evenredig mee op te hogenger k. schreef:Erg mooi verslag van een technisch "hoogstandje".
Vervolg...?

Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
- ebt
- Clublid
leuke serie en die 4 ton is goedbesteed lijkt me.
kom regelmatig langs vaassen maar zal nu een keer de afslag nemen
groet
bart
kom regelmatig langs vaassen maar zal nu een keer de afslag nemen
groet
bart
nikon d610; tamron 24-70 f2.8; af-s nikkor 16-35 4G ED; af-s nikkor 70-200 2.8 GII ED; af-s micro nikkor 105mm 1:2,8 G ED; Sigma 150-600 mm sports; SB 700; en statief gitzo GT3542LS.
- jantom
- Clublid
Ik wil Jan de reactie van een vriendin uit Maleisie (die de foto's op deze website heeft gezien) niet onthouden:
"After reading thro' all the forum, I was amazed by the great piece of work, how much work and time that had been spent onto that project. The team work that they'd placed, precise calculation... and each and every height increased from the base, they'd to re-adjust and re-set of the jacks.... I'm really admire their team work spirit!
In the forum, I find that Jan, one of the Nikon club members, had answered many of the technical questions. I believe he is not only a professional photographer but also a superb engineer, isn't he?"
"After reading thro' all the forum, I was amazed by the great piece of work, how much work and time that had been spent onto that project. The team work that they'd placed, precise calculation... and each and every height increased from the base, they'd to re-adjust and re-set of the jacks.... I'm really admire their team work spirit!
In the forum, I find that Jan, one of the Nikon club members, had answered many of the technical questions. I believe he is not only a professional photographer but also a superb engineer, isn't he?"
- jan
- Bestuurslid
- Contacteer:
Jantom, wat een bijzonder leuk compliment en leuk te vernemen dat zo'n hoogstandje op deze wijze de wereld overgaat. En mensenkennis kan je haar niet ontzeggen heb inderdaad een werktuigbouwkundige achtergrond en tussendoor probeer ik foto's te maken.jantom schreef:Ik wil Jan de reactie van een vriendin uit Maleisie (die de foto's op deze website heeft gezien) niet onthouden:

Laatst gewijzigd door jan op ma aug 06 2012 11:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan
- jantom
- Clublid
Dag Jan,
Het betreft een lerares (talen en wiskunde) voor wie ik ontzettend veel respect heb. Ze heeft een paar druppeltjes Nederlands bloed (met een geschiedenis van misschien een paar honderd jaar) en daar is ze trots op. Feitelijk is ze Amerikaanse maar wonend in Maleisië. Ze is gek op de Nederlandse geschiedenis en daarom heb ik haar de link gestuurd.
Ze heeft een talenknobbel en studeerde Chinees in Taiwan en onderwijst nu ook in die taal. Waar zij woont wonen veel Chinezen (Georgetown Maleisie).
De groeten van je naamgenoot.
Het betreft een lerares (talen en wiskunde) voor wie ik ontzettend veel respect heb. Ze heeft een paar druppeltjes Nederlands bloed (met een geschiedenis van misschien een paar honderd jaar) en daar is ze trots op. Feitelijk is ze Amerikaanse maar wonend in Maleisië. Ze is gek op de Nederlandse geschiedenis en daarom heb ik haar de link gestuurd.
Ze heeft een talenknobbel en studeerde Chinees in Taiwan en onderwijst nu ook in die taal. Waar zij woont wonen veel Chinezen (Georgetown Maleisie).
De groeten van je naamgenoot.
- The-Boss
- Clublid
- Contacteer:
Hele mooie serie, bedankt voor de moeite.
Pierre 8-)
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl